کمون هوشمندانه با پشتوانه دستیار صوتی!

[ad_1]

در رفتن صنعت خودرو و خودروهای هوشمند در سال های اخیر شاهد تحولات جالبی بوده است و اکنون به نام یک شرکت طراحی خودرو ایتالیایی است. پینین فارینا همچنین به این دوره به یک کمون با یک هوشمند الکتریکی جدی متصل است زینگتو نه تنها طراحی جالب، بلکه یک سیستم نیمه مستقل با پشتیبانی از دستیار صوتی را نیز معرفی کنید.

طبق گزارشات فرارو، پینین فارینا طراح خودرو ایتالیایی از جدیدترین و قدرتمندترین خودرو با طراحی زیبا و استادانه خود رونمایی کرد. طراحی Xingtu منعکس کننده اتکای شدید به فناوری پیشرفته برای تولید کالاهایی است که هم برای محیط زیست و هم برای راننده راحتی ایجاد می کند. Pininfarina Xingtu Electric Commune ویژه برای دیپ وی، یک شرکت تامین کننده کالاهای هوشمند و نیمه اتوماتیک. عملیات لجستیک و تحویل این شرکت چینی با هدف حمل و نقل پایدار و قابل اعتماد انجام می شود.

معرفی یک کمون هوشمند با پشتیبانی یک دستیار صوتی!

در واقع، کمون الکتریکی Pininfarina Xingtu برای بهبود حمل و نقل محموله به روشی پایدار برای محیط زیست طراحی شده است و در عین حال امکانات رفاهی مورد نیاز برای پیشخدمت های خانه را فراهم می کند. DeepWay در سال 9 تشکیل شد و از پشتیبانی اینترنت اکسپلورر چینی برخوردار است. DeepWay به شرکت ایتالیایی برای دستیابی به اهداف خود، ایجاد یک سیستم حمل و نقل کاملاً تمیز، طراحی مفهومی نیمه مستقل Xingtu را توصیه می کند که مجموعه ای از طیف گسترده ای از ویژگی ها و ابزارها است.

معرفی یک کمون هوشمند با پشتیبانی یک دستیار صوتی!

سیستم هوشمند و نیمه هوشمند این کمون شامل؛ دوربین های داخلی، حسگر LIDAR، رادار، قهوه ای مایل به قرمز و سایر ویژگی های خاص است که دید بالایی را برای کمون فراهم می کند. به عنوان مثال، Xingtu Commune قادر است موانع را از فاصله 5 کیلومتری شناسایی کند و پاسخ مناسبی برای چنین موانعی ارائه دهد. طراحی پیچیده این کمون نیمه اتوماتیک تمام الکتریکی بر اساس کارخانه Pininfarina در شانگهای چین است. ماتئو پگوسی، مدیر طراحی این شرکت ایتالیایی، گفت که ارتباطات جدی به سرعت در حال تکامل برای انطباق با محیطی است که به سرعت در حال تغییر است. این انطباق همچنین مبتنی بر فناوری‌های جدید مبتنی بر نوآوری‌هایی است که می‌تواند در محیط‌هایی در فواصل طولانی و بدون آسیب به محیط‌زیست اعمال شود. طرز کار و آیرودینامیک به کار رفته در Xingtu نشان دهنده زیبایی بیرونی است که برای خودرانی ساده شده است.

معرفی یک کمون هوشمند با پشتیبانی یک دستیار صوتی!

باتری 3 کیلووات ساعتی Xingtu تا 5 کیلومتر به این کمون اضافه می کند، اما می تواند شدت آن را نیز افزایش دهد، زیرا بسته باتری به راحتی قابل تعویض است. همچنین می توانید باتری را در یک ساعت به طور کامل شارژ کنید. فضای داخلی Xingtu یکی از حوزه های نوآوری و فناوری است. این ماشین عالی یک مرکز اطلاعات و فعالیت عالی را به نمایش می گذارد و این تجربه با صندلی های بزرگ و فوق العاده راحت و دستیار صوتی برای فعال سازی گام های سریع بیشتر است. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه احتمالی Xingtu وجود ندارد، اما جزئیات ارائه شده توسط این خودرو قابل توجه است که ممکن است تاریخ عرضه دوران ناچاندان را تایید کند.

معرفی یک کمون هوشمند با پشتیبانی یک دستیار صوتی!

قرار دادن میله بر روی زمین و به وسیله کمون یکی از بهترین روش های حمل و نقل در دنیا محسوب می شود و به همین دلیل محموله های بزرگ توانسته اند از تعداد زیادی جاده بزرگ عبور کنند. یعنی با توجه به نقش مهم مسافران در محل ارتباطی ما تعداد بیشماری از آنها در قالب شبانه روزی در سراسر دنیا در حال تردد هستند که با در نظر گرفتن مصرف گازوئیل آنها برگردید. بسیاری از سازندگان این نوع خودروها سعی در ایجاد محیطی سازگار با محیط زیست برای این خودروها دارند. با این حال ورود شرکت های فناوری جدید در این دوره زمانی ما را به تجاری سازی حتی سریعتر از این ارتباطات جدی امیدوار می کند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی گرفی-فرارو

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما