یک حاج قاسم را بگذار برای بی حجابی!

[ad_1]

محمد مهاجری، فعال رسانه ای تندرو در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: سردار حاجی زاده عزیز، با سلام و احترام؛ زحمات و خدمات بی بدیل شما انشاءالله پشتوانه حضرت حق است و نیازی به تشکر از هموطنان ندارید، هرچند از شما و زحمات شما سپاسگزارم.» اما امروز با شما مصاحبه کردم. فکر نمی‌کنم شما به آن راضی باشید.”

در کنار این یادداشت حاج قاسم را برای بی حجابی بگذارید! می گوید: «چند جمله ای از سخنان شما را نقل می کنم:» برخی می گویند حاج قاسم گرایش سیاسی داشت; اما کاری که او کرد در تمام استان ها ذوب شد. اگه ببینی داره به سمت هاشمی و روحانی میره یا میگه همه دخترای ایران دختر من هستن چه حجابشون خوب باشه چه بد، کی تو بحث سیاسی فرق کرده، میگه تو بیارشون زیر. چتر انقلاب نمی توان گفت گرایش او این گونه بوده است. اگر کسی انقلابی نباشد و حس سازش داشته باشد، هرگز در محکومیت، فشار و شرایط سخت تیرباران نمی شود. “این دو اصلا با هم کنار نمی آیند.”

آیا حاج قاسم می داند این جملات چه کار می کند؟ و حتی خودت؟ آیا می دانید جمله حاج قاسم که «آن دختر بدحجاب دختر من است» چقدر دل مردم را به درد آورد؟ و چند دختر فکر می کنند که حاج قاسم پدر معنوی آنهاست؟ و چند خانواده بدون پوشش حاج قاسم صادق و صداقت و عطوفت و نیکوکاری با من و همسر و دخترانت مثل تو؟ و خودتان را یک “غیرخودی” نمی دانید؟ چرا اصرار دارید این احساس را از ملت بگیرید؟

سردار عزیز! شیرین زبانی و رفتار حاج قاسم در مورد گروه ها و افراد سیاسی و عناصر عمومی جامعه وجه تمایز او با بسیاری از مدعیان انقلاب است. اگر قرار باشد ارزش هایی مانند ولایتمداری در جامعه جا بیفتد و زنده شود، فقط به شخصیت شهید می خورد، نه طغیان خشم کسانی که با چشمان بسته لب باز می کنند. شما و خوانندگان این متن می دانید منظور من چه کسانی است و نمی خواهم با نام بردن از آنها باعث رنجش شما شوم.

آیا دقت کرده اید که این روزها برخی می خواهند او را مجبور به جدایی از مردم کنند؟ آیا متوجه شده اید که غربی ها همان کاری را که می کنند انجام می دهند؟ آیا فرقی بین افرادی که خود را انقلابی می نامند با مدیران اینستاگرام که عکس های حاج قاسم را پاک می کنند وجود دارد؟ اینستاگرام سلیمانی را از چشم مردم و دوستی را از ذهن مردم حذف کرد.

حاج قاسم به نظر شما می خواست زیر چتر انقلاب بیاید. من موافقم، اما فکر می کنم او می خواست این کار را انجام دهد. برای این کار از مواد همه استفاده کردند نه از مواد مدعیان دروغین انقلابی که مردم را بیمار کردند.

حاج قاسم قطعا انقلابی بود. اما تعریف او از «انقلابی» قطعاً با تعریف برخی از آنها یکی نبود. رفتار او تعریف زیبایی از یک مسلمان واقعی، یک مسلمان پاک و یک فرماندار صادق است.

همان چیزی را که ایشان در مورد بدحجابی فرمودند، چند سال پیش رهبر معظم انقلاب در بجنورد فرمودند. # رسانه های اصولگرایان و انقلابیون را مثلا در صداوسیما جستجو کنید و ببینید چند نفر از تحلیلگران برای دفاع از آن بیانیه رهبری نوشته اند؟ قسم می خورم که او تمایلی به انتشار این خبر نداشت، بگذار آن را بگیرد.

حاج قاسم هم همین را گفت و در حین صحبت اتفاقی اشاره نکرد که آن دختران را زیر چتر انقلاب بیاورید. میدونی چرا نه گفت؟ چون چتر وسعت عشق را گشوده بود و هر که زیر آن چتر باشد، بی آنکه سر خود را بپوشاند، زیر سایه انقلاب هم است.

سردار عزیز! آیا می ترسید برخی از حاج قاسم را مصادره کنند و به جرگه سیاسی او ببرند؟ ضمناً این هم خیلی خوب است که نمی ترسد. حاج قاسم مال آنها باشد، بشنوند، از آنها یاد بگیرند. مسیر را درک کنید و در چاه نیفتید. چرا شما ناراحت هستند آیا چیزی از حاج قاسم کم است؟

رئیس! دکتر. شریعتی تعبیر بسیار زیبایی دارد. «برای حمله به یک حقیقت، خوب به آن حمله نکنید؛ از آن بد دفاع کنید.» اینها بخشی از حمایت ها و دفاعیاتی است که امروز از زبان فرمانده دل ها می شنویم و می خوانیم.

برادر حاجی زاده عزیز

این نامه ها را طوری نوشتم که گویی دیگران را نمی شناسد / همانطور که می دانید باید با احترام خوانده شود

با تجدید تمدن. برادرتان محمد مهاجری

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما