الن ماسک: استارلینک می تواند نیم گیگابایت اینترنت در اختیار هواپیماها قرار دهد

[ad_1]

ایلان ماسک اخیراً در توییتی نوشت که سرویس Starlink اسپیس ایکس می تواند به مسافران هوایی اجازه دهد از اینترنت پرسرعت و با تاخیر کم استفاده کنند. الن ماسک گفت که در حال مذاکره است تا اینترنت را در اختیار چندین خط هوایی قرار دهد.

مدیرعامل SpaceX اخیراً در مورد برنامه های ارائه اینترنت در پرواز Starlink صحبت کرده و توییت کرده است نوشت“اگر اینترنت Starlink را در خط هوایی مورد علاقه خود می خواهید ، به ما بگویید که چه می خواهید.” به گفته الن ماسک ، Starlink می تواند با تأخیر کمتر پرواز ، نصف گیگابایت اینترنت ارائه دهد.

چند ماه پیش ، جاناتان هافلر ، نایب رئیس SpaceX ، قول داد در زمینه تولید هواپیما کار کند و گفت که این شرکت در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی برای ارائه اینترنت Starlink در هواپیما است. وی در ژوئن گفت: “ما تا به امروز نمونه هایی از این سرویس را نشان داده ایم و در حال بررسی نهایی محصول خود هستیم تا در آینده نزدیک روی هواپیما قرار گیرد.”

شرکت های هواپیمایی در حال حاضر پروازهای اینترنتی از جمله Vyasat و Intelsat را انجام می دهند. اما در حالی که اینترنت از طریق ماهواره های دور زمین در دسترس است ، ماهواره های Starlink در مدار نزدیک قرار دارند و می توانند اینترنت سریع را در اختیار مسافران قرار دهند.

هافلر گفت Starlink پوشش جهانی را ارائه می دهد تا همه هواپیماهای پرواز در این شبکه به اینترنت دسترسی داشته باشند. به گفته ایلان ماسک ، تأیید مقررات تعیین می کند که اینترنت چه زمانی می تواند هواپیماهای Starlink را ارائه دهد. او در توییتی در ماه ژوئن نوشت: “در حال حاضر” [بوئینگ] 737 وات [ایرباس] “ما روی A320 تمرکز می کنیم زیرا آنها بیشترین مسافر را حمل می کنند.”

SpaceX پیش از این 1740 ماهواره Starlink را به مدار زمین فرستاده و بیش از 100000 کاربر در 14 کشور جهان دارد. پیش بینی می شود تعداد ماهواره های Starlink به حدود 12000 ماهواره برسد.



[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما