fastescobanner

راهنمای خرید آیفون های جدید و کار برای آیفون های اپل

[ad_1]

در رفتن قیمت آیفون ۷ پرومیکس نسخه ترابیت در بازار ایران حدود ۲ میلیون تومان است. کسانی که پیشه و منکر هستند اما همان مدل آیفون با حافظه 2 گیگابایتی را ترجیح می دهند و کمتر از 2 میلیون تومان کمتر پرداخت می کنند. عقلانی نیست؟ حداکثر قیمت آیفون 7 پرو با حافظه 2 گیگابایتی و آیفون 7 با حافظه 2 گیگابایتی نیز در سه ماهه سوم هفته به ترتیب معادل 3 و 1 میلیون تومان است. کسانی که اصرار به خرید آیفون 7 مینی دارند باید بین 23 1 میلیون تا 500 5000 بپردازند.

بر اساس این گزارش، فرارو، آیفون 7، آیفون 7 و آیفون SE مدل 7 نیز به صورت بلاک باستر در بازار عرضه خواهند شد. برای مدل آیفون SE، تنها با 9 گیگابایت حافظه می توانید تا 2 میلیون گیگابایت حافظه را خرج کنید. مدل های کاربردی تری در بازار وجود دارد، از آیفون 3 دست دوم با قیمت 3 میلیون و 5 هزار تومان تا آیفون 7 کاربردی با قیمتی در حدود 1 میلیون. به هر حال، حداقل من اول از همه توضیح ندادم.

قیمت آیفون 7 پرومیکس

آیفون 7 پرومیکس با یک ترابایت حافظه عرضه می شود که گران ترین گوشی اپل در بازار ایران است. حدود 2 میلیون تومان فروخت. اگر قرار بود به چنین عددی دچار شویم، می‌گفتم: «من خیلی ساده‌ام، با چشمان بسته می‌بینم و آن را نخواهم دید». اطمینان حاصل کنید که به هیچ گونه حافظه ذخیره سازی TB نیاز ندارید و کارتن می تواند با 1 گیگابایت حافظه همراه باشد. قیمت آیفون 7 پرومیکس با 2 گیگابایت حافظه حدود 2 میلیون و 4 هزار تومان است.

قیمت آیفون 7 پرومیکس با 1 گیگابایت حافظه 1 میلیون و 4 هزار تومان است. با 1 میلیون تومان می توانید نگاه کنید. با استفاده از این استخر، ممکن است بخواهید نسخه سوم Glass Z Fold را بررسی کنید. در نهایت برای خودش عجیب و متفاوت است. صداتو چی میگی؟ اوه منحصر بفرد.

آیفون 7 پرومیکس 8 گیگابایت حافظه در رنگ های مختلف را توصیه می کند. قیمت رنگ طوسی در چند روز اخیر و پس از کاهش قیمت دلار به 2 میلیون و 6 هزار تومان رسید. چند روز پیش رنگ آبی 2 میلیون و 4 هزار تومان فروخته می شد اما اگر با خود می گویید باید بگویید در صورت توان خرید آن را 1 میلیون و 3 هزار تومان می کنید.

قیمت آیفون 7 پرو

آیفون ۷ پرو تنها انتخابی است که استخری در حدود ۲ میلیون تومان دارد. البته در گران ترین رنگ و با حافظه 2 گیگابایتی امکان درخواست 2 میلیون و 4 هزار تومان برای شما وجود دارد اما رنگ های کمتر 2 میلیون و 4 هزار تومان به فروش می رسند. کسانی که توانایی داشتن 2 گیگابایت حافظه موقت برای نسخه سفید و خاکستری را دارند باید حداقل 1 میلیون تومان هزینه کنند. فروش مدل جدید حدود یک میلیون تومان و قیمت طلایی به یک میلیون تومان رسید. البته اینها بسیار گران هستند و اگر خوب انجام شوند قطعا فروشنده منصفی پیدا خواهید کرد.

قیمت آیفون 7

آیفون 6 با حافظه 1 گیگابایتی انتخاب بدی نیست. برای رنگ سفید این گوش باید 1 میلیون و 3 هزار تومان بپردازید. قیمت رنگ مشکی یک میلیون تومان و نمونه های آب یک میلیون و 3000 تومان به نفع یک رنگ فروخته شد. نمونه ای از یک تصویر با همان مقدار وجود دارد. نمونه های «آیفون گیگابایت» در حال حاضر کمتر از یک میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت آیفون 7 مینی

آیفون 8 مینی نیز در دو گیگابایت و 2 گیگابایت در بازار موجود است. قیمت این گوشواره 1 میلیون تومان است. ممکن است مجبور شوید برای نمونه هایی که به بهانه محبوبیت گران تر به فروش می رسند، یک میلیون پول بپردازید. پالت رنگ نیز جدید است و اکثر فروشندگان آن را می فروشند. نمونه 1 گیگابایتی 1 میلیون و 2 هزار تومان و قیمت نمونه گیگابایت 1 میلیون و 4 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت آیفون 7 پرومیکس و پرو

iPhone 7 Promix مانند یک سامورایی وجود ندارد. قیمت های نمونه 2 گیگابایتی به مرز 1 میلیون تومان رسیده است اما می توان فروشندگان منصفی را پیدا کرد که آنها را در محدوده 1 تا 2 میلیون و 4 هزار تومان نیز به فروش برسانند. نمونه های پرومیکس «آیفون گیگابایت» حدود یک میلیون تومان به فروش رسید.

آیفون 7 پرو در مدل های 2، 3 و 4 گیگابایتی در بازار عرضه می شود و باید به ترتیب حدود 2 میلیون، 1 میلیون و 1 میلیون تومان هزینه کند. قیمت آیفون 6 پرو با 2 گیگابایت حافظه 2 میلیون تومان است. قیمت آیفون 7 پرو با 2 گیگابایت حافظه را نیز 1 میلیون و 6 هزار تومان فرض کنید.

قیمت آیفون 7 و 8 مینی

قیمت آیفون 7 در حال حاضر بین 1 میلیون و 7 هزار تومان تا 1 میلیون و 4 هزار تومان است. برچسب قیمت آیفون 8 5 گیگابایت حافظه در نظر گرفته شده است، اما اگر اصرار دارید که میزان حافظه را به 2 یا 3 گیگابایت افزایش دهید یا رنگ هایی مانند دستکش مشکی، آبی و حتی بنفش را خریداری کنید، بودجه باید تا سقف افزایش یابد. 1 میلیون تا 2 میلیون و 3 هزار تومان.

آیفون 7 مینی 2 تا 3 میلیون تومان بود. شما واقعا باید ظاهر و احساس و اندازه مدل را دوست داشته باشید تا بتوانید اندازه استخر را بپردازید. حتی در مواردی که آیفون 7 بیش از یک میلیون پوند و آیفون 7 مینی بیش از 4 میلیون دلار عرضه می شود و حتی اگر به دنبال آن باشید می توانید آیفون 7 را با قیمتی در حدود 2 میلیون تومان خریداری کنید.

قیمت آیفون 7

آیفون 7 قدیمی به نظر می رسد، اما سخت افزار عملکرد خود را حفظ کرده است. گفته می شود اپل قصد دارد در ساخت آیفون SE جدید کمک کند و حتی آنها را در قاب آیفون 7 قرار دهد. در این صورت، دارندگان آیفون 7 و آیفون هایی که دارای SE هستند بسیار خوشحال خواهند شد. مشکل این است که برای آیفونی که سه، چهار سال پیش ساخته شده است، باید کل قبض را پرداخت کنید. نمونه های آکبند آیفون 7 در حال حاضر حدود 2 تا 3 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. قیمتش 3 گیگ هست ولی 2 گیگ با قیمت 1 میلیون تومن میتونید بخرید.

قیمت آیفون SE مدل 2

مدل آیفون SE تقریباً مشابه آیفون 8 است. آنها حداقل ظاهر و اندام مشترک دارند و قیمت پایین این ضرب المثل قدیمی را توجیه می کند. ای کاش می توانستم یک آیفون جدید با بودجه ای معادل 2 تا 3 میلیون تومان بخرم، اما خوشحالم که این کار را می کنم.

قیمت آیفون SE مدل «گیگا بایت حافظه دار» حداکثر به حدود 1 میلیون تومان رسید. زیر رنگ معمول دست مشتری مشتری خرید می کند و با خرید نمونه های سفید یا قرمز می توانید کمتر از 4000 تومان هزینه کنید. با توجه به 5 میلیون و 4000 تومانی ما، عدد منصفانه است و توصیه می کنیم با فروشندگانی که اینها را با این قیمت محدود عرضه می کنند، وارد گفتگو شویم. این فروشندگان اگر نمونه های 2 گیگابایتی داشتند حدود 1 میلیون می فروختند.

قیمت انواع عملکرد آیفون

قابلیت های کلیدی اپل در ایران به گونه ای است که اگر آنها را سالم نگه دارید، مشتری تقریبا همیشه دست راست را پیدا می کند. مشتریان بدون ترس از خرید و دستچین آیفون در بازار حضور دارند. قیمت ها در این بازار چقدر است؟

آیفون 7 حدود 3 میلیون و 4000 تومان فروخت. اولین نسخه از iPhone SE برای متمایز شدن به حدود چهار میلیون نیاز دارد. قیمت آیفون 6s در بازار به چهار میلیون و دو هزار تومان رسیده است. برای عملکرد آیفون 7 پلاس، باید تقریباً همان مبلغ را بپردازید. این اولین هدفون آیفون است که با تلسکوپ دو برابر شده و عینک ها را نیز خاص جلوه داده است. آیفون 7 پلاس بین 2 تا 1.5 میلیون تومان فروخته شد و قیمت نمونه 2 (همان X) یا 3s (به گفته برخی XS یا XS) در بازار به 3 تا 5 میلیون رسید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما