آیا واقعا مشاوره کنکور مفید و موثر است؟

وب سایت دکتر لهرابی هیچگاه نمی تواند ادعا کند که کدام یک از مراکز مشاوره شهرکرد بهترین است. مخاطبان می گویند ویژگی شاخص دکتر لهرابی مشاوره های انگیزشی اوست به همین دلیل اغلب شاگردانش را دانش آموزانی تشکیل می دهند که در جستجوی انگیزه لازم برای موفقیت در تحصیلات هستند. در واقع مشاور تحصیلی نه تنها هزینه ی اضافی نمیباشد، بلکه دانش آموز را در انتخاب منابع و کلاس های کمک آموزشی و تهیه ی لوح های فشرده آگاه میکند. طی اولین تماس تلفنی ایشان با شما شرایط، روش کار و هزینه مشاوره و برنامه ریزی بلند مدت به شما اعلام می گردد. دیده شده است که بسیاری از دانش آموزان کنکوری خود را در برنامه ریزی های سنگین و طولانی غرق می کنند و سر انجام به خاطر اینکه نتوانسته اند طبق آن پیش بروند خود را شکست خورده و ناتوان می بینند، اما این کار از ریشه غلط است؛ یک مشاور کاربلد بر اساس عوامل مختلف برنامه را برای دانش آموزش تعیین می کند و حجم آن را نیز به گونه ای مشخص می کند که فرد از پس انجام آن بر بیاید و تعهد به آن برایش غیرممکن نباشد.

بهترین مشاوران کنکور آذربایجان غربی

همچنین بهترین مشاوران تحصیلی ایران و بهترین مشاوران کنکور ایران در مرحله ی دوم باید تمامی عادات یک دانشپژوه را ضبط و ثبت نمایند .قطعاً لایف استایل یک دانش آموز و همینطور عادت های روزانه وی و سبک زندگی شخصی یک دانش آموز نیر اثر بسیار زیادی می تواند در موفقیت یا عدم موفقیت وی داشته باشد .یک مشاور کنکور حرفهای ،هیچگاه تلاش نمی کند تا یک دانش آموز را به صورت کامل تغییر دهد ،زیرا تغییر عادات انسان ها در زمان کوتاه یک الی دو ساله نمیتواند وی را به سمت موفقیت هدایت کند .بنابراین یک مشاور حرفه ای کنکور و برترین مشاوران کنکور ایران کسانی هستند که با توجه به عادت های مراجعین خود ،با انعطاف نشان دادن از خود بتوانند بهترین برنامههای آموزشی را بر اساس همان عادات تنظیم نمایندو به عنوان مثال ممکن است یک دانش آموز عادت داشته باشد ،شب ها تا دیرهنگام درس بخواند و صبح ها را بخوابد .اگر چه از لحاظ یک مشاور کنکور ممکن است ،این شیوه مطالعاتی صحیح نباشد ،اما گاهی تغییر برخی از عادات در بازه های زمانی کوتاه مدت ،باعث بر هم خوردن آرامش و نظم روانی و نظم ذهن دانش آموزان می شود. پاسخ، منفی است به همین دلیل این مشاور کنکور کرمانشاه در خط اول مشاوره ی خود، روحیات و سطح علمی خود فرد را مورد بررسی قرار میدهد.

ذکر این مورد را لازم میدانم که قطعا این مشاوران نقاط ضعفی هم دارند اما اعتماد کردن به این مشاوران با توجه به تجربه و دانش اثبات شده آنها بسیار راحت تر از سایر مشاورین است. در مورد خواهرشوهر هم نمی تونم خیلی نظر بدم چون سه تا خواهرشوهر دارم که دوتاشون مشهد زندگی نمی کنن اون هم که مشهده پرستاره و اینقدر کار می کنه که تقریبا نمی بینمش اما خب قبول دارم که خواهرشوهر اگه بخواد تاثیر بذاره خیلی نیاز نیست که نزدیک باشه از راه دور هم تاثیرش رو می ذاره. به نظر من حفظ حرمت خیلی خیلی مهمه و اگه بین عروس یا داماد و خانواده ی همسرش حرمت شکسته بشه واقعا دیگه خیلی اون زندگی سخت می شه سلام دوستای گلم مرسی از دوستای خوبم که نبودنم و حس کردین دیشب کلی ذوق زده شدم دیدم حالمو پرسیدی نیلوفر جون مرسی ملیحه جونم ممنونم مهتاب عزیزم مرسی راضیه گلی ممنون به یادم بودین دوس جونیا ببخشید دیشب نیومدم سر قرار تماااامه سعیمو میکنم امشب بتونم توی جمع شما مهربونا باشم اشتباه نکن عزیزم منم اینطورم ولی خداروشکرتواین موردبخصوص خوب عمل میکنم فقط کافیه به این فکرکنی که همسرت بهترین همسردنیاست واین ناراحتی موقته راضیه تو با این حالت چه روزه ای آخه من تجربه کردمم آنی…

بهترین مشاور کنکور خرم اباد

برای موفقیت تحصیلی، قبولی در کنکور ۱۴۰۰ و انتخاب رشته درست و اصولی بهتره که از نظر یه مشاور تحصیلی متخصص و متجرب استفاده کنیم. من یه جاری خیلی حسود دارم الیته تا حالا نتونسته حرفی بزنه بهم چون رو ندادم از اول چون همون اول شناختمش . همه فک میکنن جاری بده..ولی بدتر خواهر شوهره (البته همشون بد نیستن جسارت نشه) چون حداکثر با جاری رفت و آمد نمیکنی ولی خواهر شوهر میتونه کل خانواده شوهرو بر علیه آدم کنه .این تجربه و حرف بزرگتراس خداروشکر من اول راهم و از این مشکلا ندارم. مخصوصا که اگه تو انتخاب همسرت باشی و خانواده ی همسرت با این ازدواج مخالف هم بوده باشن (مثل من) برای همین من از روز اول ضمن حفظ حریم شخصی ام و اینکه اصلا اجازه ندادم حیطه ی زندگی مون با هم قاطی بشه (چون توی یک ساختمان زندگی می کنیم) شدیدا با حرف زدن هام به مادرشوهر و بقیه ی اعضای خانواده ی شوهر احترام گذاشتم و محبت کردم. سایتشون هم مثل درگاه بانکی https داره یعنی هم مجوز و هم ادرس و شماره تماس تایید شده هست.

بهترین مشاور کنکور در شهریار

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهترین مشاور کنکور پزشکی نی نی سایت لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما