بارسلونا قطعا این دو بازیکن را می خواهد: بازی سوم

[ad_1]

کد خبر: 1812143
04 اسفند 1400 ساعت 13:59 |
28,413 بازدید |

2
نظرات

تلاش برای جذب عوامل آزاد؛

سزار آسپلیکوتا و فرانک کاسیر از چلسی و میلان به دو هدف اصلی بارسلونا در بازار تابستانی تبدیل شده اند.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا از هم اکنون حرکت خود را برای حضور قدرتمند در فصل انتقالی تابستانی آغاز کرده و با توجه به شرایط خاص مالی که دارد، تمرکز خود را روی جذب بازیکنان آزاد گذاشته است. موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد دو بازیکن چلسی و میلان به نام های سزار آسپلیکوتا و فرانک کاسیر در لیست خرید این تیم هستند.

برای بازگرداندن محافظان

علی رغم میل ژاوی، بارسلونا عجله ای برای تمدید قرارداد سرخیو روبرتو ندارد و این باشگاه اولویت های دیگری را در بازار نقل و انتقالات تعیین کرده است. سزار اسپلی کوتا، مدافع اسپانیایی چلسی توسط کاتالان ها زیر ذره بین است و مذاکرات برای دستیابی به توافق با این بازیکن در حال انجام است. با این حال، به مدیران بارسلونا گفته شده که چلسی این امکان را دارد که قرارداد این بازیکن را یک سال دیگر تمدید کند و آنها با فعال کردن این بند موافقت کرده اند.

اما بارسلونا آماده است تا با چلسی به توافق برسد و سهمیه سزار اسپلندید را بپردازد. هم این بازیکن و هم بارسلونا امیدوارند که باشگاه انگلیسی به درخواست اسپلیکوئتا برای جدایی پاسخ مثبت دهد. چلسی عادت دارد به بازیکنان قدیمی خود پیشنهاد دهد که قراردادشان یک فصل دیگر به پایان رسیده است، اما تمایل این بازیکن برای انتقال به بارسلونا می تواند این موضوع را تغییر دهد.

سزار کاپیتان چلسی و قهرمان اروپاست و می خواهد به بارسلونا کمک کند تا به اوج بازگردد. او از نظر فنی بازیکنی است که خوب گلزنی کرده و با هوش تاکتیکی و قدرت ریسک پذیری به خط حمله می پیوندد. همچنین، تجربه فوق العاده سزار اسپلی می تواند به بارسلونا کمک کند تا دوباره بخشی از تیم های بزرگ اروپایی شود.

جای یک هافبک در تیم بارسلونا خالی است.

خرید فرانک کیسی، هافبک 25 ساله ساحل عاج نیز در دستور کار مدیران بارسلونا برای فصل آینده قرار دارد. قرارداد این بازیکن در 30 ژوئن به پایان می رسد و بارسا در توانایی های فرانک کیسی تردیدی ندارد. در ماه های اخیر، فرانسوا پیشنهاد میلان برای دستمزد جدید پنج میلیون یورویی در سال را رد کرده و به احتمال زیاد این تیم را ترک خواهد کرد.

در ماه های اخیر بازیکنانی مانند هاکان چالهان اوغلو و جیجی دوناروما پس از پایان قراردادشان با میلان از این باشگاه جدا شده اند و سرنوشت مشابهی در انتظار فرانک کاسیر است. البته در این مدت باشگاه های مختلفی از سراسر اروپا به جذب فرانک کاسیر علاقه نشان داده اند و از بارسلونا نیز به عنوان یکی از تیم های خواهان او یاد می شود.

مهارت های فنی و البته قدرت بدنی این هافبک جوان نام خود را در لیست خرید بارسلونا مطرح کرده است. سبک بازی فرانک کاسی با سرجیو بیسکویت، فرانکی دی یونگ، پدری، گاوی و نیکو گونزالس متفاوت است و هزینه استخدام او صفر است. با نزدیک شدن به پایان فصل، بارسلونا انتقال فرانک کاسیر را جدی تر خواهد گرفت.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما