بازتاب رزمایش پیامبر اعظم 17 در رسانه های خارجی

[ad_1]

رسانه های خارجی با تمرکز بر برگزاری رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) 17 تاکید کردند که ایران در این رزمایش انواع موشک ها را به نمایش گذاشته است.

به گزارش فارس، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش جدیدی را همزمان در جنوب کشور انجام دادند که بعدازظهر دوشنبه به وقت تهران رسانه های خارجی در این رابطه واکنش نشان دادند.

شبکه خبری اسکای نیوز انگلیس گزارش داد که ایران در این رزمایش موشک های مختلفی را به نمایش گذاشته است. اسکای نیوز در ویدئویی از این رزمایش نوشت: «ایران به فهرست کشورهایی پیوست که به سرعت از تجهیزات در حال آزمایش در حین مطالعه عکس می گیرند».

شبکه خبری راشاتودی روسیه گزارش داد که روسیه در رزمایش جدیدی موشک های بالستیک و موشک های کروز شلیک کرده است. موشک های بالستیک ایران بردی معادل 2000 کیلومتر (1200 مایل) دارند، به این معنی که می توانند به پایگاه های آمریکا در منطقه و همچنین اهدافی در اسرائیل برسند.

رویترز همچنین نوشت که ایران به هر اقدام اسرائیل که با تلاش قدرت‌های جهانی برای احیای توافق هسته‌ای 2015 تهران مخالفت می‌کند، واکنشی «تکان‌دهنده» نشان داده است. در همان زمان، پنج موشک کروز و پهپادهای مسلح به اهداف از پیش تعیین شده حمله کردند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نیز در گزارشی نوشت ایران در قالب رزمایش «پیامبر اعظم 17» توان موشکی خود را نشان می دهد. به نوشته این روزنامه، ایران در روز دوم رزمایش موشک، پهپاد و سایر تسلیحات را آموزش داده است. در این مرحله از رزمایش، موشک های زمین به زمین به اهداف از پیش تعریف شده اصابت می کنند. ایران همچنین گفته است که اهداف شناور یک دشمن ساختگی را تقلید می کند که با موشک از زمین به سطح و از ساحل به دریا منهدم شده است.

(ویدئو) در رسانه های خارجی

بر اساس این گزارش، دومین روز از رزمایش هفدهم پیامبر(ص) هفدهم از روز دوشنبه 29 آذرماه آغاز شد و پنج روز در خلیج فارس، تنگه هرمز و منطقه عمومی هرمزگان به طول انجامید. استان های بوشهر و خوزستان با حضور زمینی. نیروی دریایی و هوافضای سپاه و نیز قشر معدودی از مردم، مبنایی برای گرد هم آوردن این جنایات هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از تجهیزات و تاکتیک های روز دنیا برای ارتقای سطح آمادگی رزمی با استفاده از قانون مقدس «یا فاطمه الزهرا(س)» و «حقوق، امنیت و خویشتن داری فعال و هوشمندانه در سایه» اتحاد، شفقت و وحدت ملی.» و برای مبارزه با جنگ های ترکیبی سازماندهی شده اند.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از هفدهمین رزمایش مشترک رسول اعظم (ص) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز شاهد یک رزمایش دقیق و واقعی بودیم، اثربخشی و دقت بودیم.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که هم پهپادهای نیروی دریایی سپاه به اهداف از فواصل مختلف و هم موشک‌های بالستیک به‌عنوان رویدادهای جدید قدرت و موشک‌های کروز اهداف از پیش تعیین‌شده را در فواصل مختلف و در شرایط مختلف با دقت 100 درصد اصابت کردند. “

سرلشکر سلامی دقت اهداف، انعطاف پذیری در رده های مختلف و توانایی کار همزمان بر روی اهداف ثابت یا متحرک را از ویژگی های کلیدی این مرحله از رسول 17 هفدهم برشمرد و گفت: .

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: ورود فناوری های جدید از جمله فناوری هوش مصنوعی و استفاده از پهپادها و برد وسیع موشک ها با دقت قابل قبول، نشان دهنده دستیابی به نقاط درخشان در تحول قدرت دریایی سپاه است.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما