با وجود حاکمیت یکسان، دولت سیزدهم موفق نشد.

[ad_1]

جامهوری اسلامی اخبار نوشت: سال 1400 رو به پایان است، اما با وجود تغییر حکومت و وعده های حکام، هیچ نشانی از گامی در مسیر عدالت نیست و تورم همچنان رو به افزایش است.

گفته می شد که دولت جدید حداقل به شش ماه زمان نیاز دارد تا اوضاع را کنترل کند. شش ماه و نیم از تشکیل دولت سیزدهم و هفت ماه از تشکیل رئیس جمهور می گذرد اما شرایط نشان می دهد که کنترلی بر امور نیست و مشکل معیشتی مردم حل نشده است.

در هر سه قوه تحرکات خوبی برای بازدید از وضعیت در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده و شعارهای خوبی سر داده می شود که اصلی ترین آن «این وضعیت قابل قبول نیست» است. وعده ها و دستورهای تغییر داده می شود اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است که وضعیت مردم را بهتر کند.

در عرصه تبلیغات، خدا را شکر دست حاکمان جدید باز است. صدا و سیما کاملاً کنترل دارد، رسانه های حامی دولت فعال هستند، فعالیت های دولتی با حمایت دولت و شیوه حاکمیت فعلی در فضای مجازی هزینه زیادی دارد، اما این همه امکانات تبلیغاتی تغییری در نگرش مردم ایجاد نمی کند.

پس سوال اینجاست که مشکل کجاست؟ پاسخ بدیهی به این سوال این است که اولاً مسئولانی که در کرسی های دولت نشسته اند به این واقعیت پی برده اند که دنیای شعارگرایی با دنیای واقعیت و عمل بسیار متفاوت است و ثانیاً حل مشکلات ماهرانه و با تجربه است. بیرون می آید نیروها

سوم اینکه فقط با نگاه به درون نمی توان بر مشکلات فائق آمد، زیرا دنیای امروز میدان تعامل است و اداره کشورها ترکیبی به هم پیوسته است که بدون کمک هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و چهارم، تا زمانی که امور در آنها باشد. دست ها. «مافیا»، دولت‌ها و حتی همه حاکمان قدرت‌های مختلف نمی‌توانند بر مشکلات فائق آیند. مافیاها در دولت نفوذ کرده اند، پاکسازی باید از اینجا شروع شود.

وی تلاش برای آزادسازی تمامی رودخانه‌ها و سواحل، خروج رسوبات به گمرکات و تسریع در صدور پروانه کسب را می‌داند، اما این را نیز می‌داند که این اقدامات هیچ ربطی به معیشت مردم و ثانیاً بیش از این اقدامات ندارد. مشکلات مردم را حل کنید، ابزار تبلیغاتی به نفع حاکمان شوید. دست کم گرفتن شعور مردم اشتباه بزرگی است که متأسفانه در هر عصر و در هر منطقه ای از جهان توسط حاکمان انجام شده است.

اگر می خواهید گره گشایی کنید، بدون دوربین و نمایش و اخبار این کار را انجام دهید و باور داشته باشید که وقتی اقدام پنهان شما نتایج ملموسی داشته باشد و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهد، مردم به شما نگاه مثبت و تحسین برانگیزی خواهند داشت.حتی اگر نباشید خواهید دید. یک ریال برای تبلیغات خود پول خرج نکنید. تبلیغات دشمنان کشور و مخالفان شما به اندازه ثروت اوناسیس و راکفلر و جنگنده های نفتی عرب، خود به خود شکست خواهد خورد.

وقتی بنیاد مستضعفان را از بازپس گیری اموال غلات درشت باز می داریم، 1800 متر مربع و خانه های بزرگ را در بهترین نقاط شمال تهران با قیمت های مقرون به صرفه تهیه می کنیم و متهمان 8000 میلیاردی را تشویق می کنیم. اگر فرمانی صادر کنیم و قانون وضع کنیم و به حضرت عباس قسم بخوریم که ما یک ملت هستیم و می خواهیم عدالت را برقرار کنیم، مردم ایمان نمی آورند. مردم عملکرد مسئولین را می بینند و می خواهند عدالت را نه در شعار بلکه در عمل ببینند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما