به روز رسانی زنده کانادا: پلیس 4 معترض را تحت پروژه کشتار متهم کرد.

[ad_1]

تصویرعکسی که توسط پلیس سواره سلطنتی کانادا ارائه شده است، اقلامی را نشان می دهد که در طی محاصره مرزی در کوتس، آلبرتا، روز دوشنبه ضبط شده اند.
اعتبار …پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا

آلبرتا به قتل چهار معترض متهم شده است، پلیس گفت که اگر افسران پلیس سعی در شکستن بلوک‌ها در یک شهرستان روستایی در آلبرتای جنوبی که به مرز مونتانا متصل است، در رابطه با استفاده از خشونت.

پلیس روز دوشنبه یک انبار اسلحه را در تریلرها در آلبرتا کشف کرد. پلیس گفت که در نقل قول های یک سلول کوچک اعتراضی در استان، اکنون برای استفاده از برق برای حفظ قطعی ها طراحی شده است که بیش از دو هفته پیش در یک گذرگاه مرزی آغاز شد.

پلیس سواره سلطنتی کانادا روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که 13 نفر بین 18 تا 62 سال در آلبرتا دستگیر شدند. پلیس علاوه بر متهم کردن توطئه قتل چهار نفر، بقیه معترضان و بیش از 5000 دلار کانادا را “مقدس” متهم کرد.

مقامات پلیس اوایل روز دوشنبه گفتند، وی به دنبال سه تریلر مرتبط با یک سازمان جنایتکار مرتبط با شمارنده و کشف و ضبط اسلحه، که در آن 13 قبضه اسلحه بلند، اسلحه کمری، چاقو، سلاح فیزیکی مقدار زیادی سلاح کشف شد. مهمات و خشاب.

در حالی که معترضان پس از دستگیری شروع به ترک محل کردند، صبح روز سه شنبه، ترافیک در گذرگاه مرزی کوتس از سر گرفته شد.

در نمونه ای از ذهنیت ستیزه جویانه گروه کوچکی از معترضان کوتس، پلیس گفت که یک تراکتور بزرگ مزرعه و یک نیمه کامیون که هر دو درگیر محاصره بودند، عصر یکشنبه سعی کردند به خودروی پلیس برخورد کنند. وی گفت که راننده شناسایی شده و “توقیف” شده است.

در حالی که اعتراضات کشور را برای نزدیک به سه هفته تکان داد، کانادایی ها چهارشنبه با این امید از خواب بیدار شدند که محاصره که زندگی روزمره را مختل کرده بود و به اقتصاد آسیب رسانده بود، کم کم به پایان می رسد.

این هفته، نخست‌وزیر جاستین ترودو تهاجمی‌ترین گام خود را انجام داد و با اعلام وضعیت اضطراری ملی با هدف رفع محاصره‌ای که مرکز پایتخت کانادا را فلج کرده و در سراسر کشور طنین انداز شده است، اعلام کرد. این اولین بار در بیش از نیم قرن بود که دولت کانادا دست به چنین اقدامی شدید می زد.

هر روز که می گذرد مقیاس صبر بسیاری از کانادایی ها ضعیف تر می شود زیرا رانندگان کامیون با سر دادن شعارهای “آزادی”، بوق زدن، مقابله با پلیس و در برخی موارد ماسک، چهره قانون و نظم در کشور را خدشه دار می کنند. شهروندان جای خود را به صحنه های تمسخر داده است. .

پیتر سلولی، رئیس پلیس اتاوا، به نشانه بی حوصلگی، روز سه شنبه در بحبوحه انتقاداتی که پلیس و آقای اتاوا داشتند استعفا داد. دولت ترودو در رفع موانع ناکارآمد و کند عمل کرده است.

طی اقدامات فوق العاده به دعوت آقای. ترودو گفت که نیروهای پلیس در سراسر کشور این اختیار را دارند که کامیون ها و سایر وسایل نقلیه مورد استفاده در مسدود کردن جاده ها را توقیف کنند. این اقدام به طور رسمی تظاهرات هایی را که «فراتر از اعتراضات قانونی است» ممنوع می کند و به دولت ها اجازه می دهد محاصره در مناطقی مانند گذرگاه های مرزی، فرودگاه ها و شهر اتاوا را ممنوع کنند.

از آنجایی که تردد کامیون ها در اتاوا همچنان ترافیک را مختل می کند و زندگی روزمره را مختل می کند، نشانه هایی وجود دارد که تظاهرات و محاصره ها به آرامی کاهش می یابد، اگرچه سرعت بارش برف بسیار بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از ساکنان اتاوا می خواهند. پلیس اتاوا بعدازظهر سه شنبه گفت که تعداد کامیون ها در مرکز شهر از بیش از 400 کامیون در ابتدای هفته به 360 کاهش یافته است و حدود 150 معترض در خیابان ها حضور داشتند.

معاون رئیس پاتریشیا فرگوسن گفت که پلیس تاکنون 172 تحقیقات جنایی را در مورد اعتراضات آغاز کرده است، 33 نفر را متهم کرده و 3000 بلیط صادر کرده است.

اعتراضات و محاصره ها فراتر از اتاوا گسترش می یابد، از جمله محاصره نزدیک به یک هفته پل سفیر که ویندزور، انتاریو و دیترویت را به هم متصل می کند. ترافیک از اوایل روز دوشنبه به سمت پل، یک مسیر کلیدی عرضه برای صنعت خودرو شروع شد.

برای برخی، پاسخ غیرمعمول آقای ترودو، اکتبر 1970 و دوره پرآشوبی به نام بحران اکتبر را تازه کرد. نخست وزیر پیر الیوت ترودو – پدر جاستین ترودو – با دعوت به اقدام جنگی توسط یک گروه جدایی طلب خشن کبک و اعزام نیرو به مونترال، موجی از تروریسم را فرو نشاند.

این تنها بار در تاریخ کانادا بود که قانون جنگ در زمان صلح اعمال شد. قانون اضطراری در جولای 1988 برای جایگزینی قانون جنگ معرفی شد.

اما جاستین ترودو بارها گفته است که از ارتش برای کاهش اعتراضات دعوت نخواهد کرد و برای نقض حقوق اولیه مدنی اقدامی نخواهد کرد.

او گفت: «این یک اعتراض مسالمت آمیز نیست. ترودو این هفته گفت. “وقت رفتن به خانه است.”

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما