تجهیز ورزشگاه ایران به VAR توسط حمرا اول ؛ حضور کمک داور ویدئوی بازی با کره

[ad_1]

تفاهم نامه ای بین همراه اول و فدراسیون فوتبال با هدف توسعه خدمات هوشمند و خدمات دیجیتالی امضا شد و اولین قدم اجرای تعهد با اجرای پروژه VAR در ورزشگاه آزادی بود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، تفاهم نامه همکاری همراه اول و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ظهر امروز با حضور مهدی اخوان بهابادی امضا شد. به

چالش VAR را حل کنید و 12 ورزشگاه در کشور مجهز کنید

اخوان بهابادی با اشاره به همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران و خاورمیانه گفت: همراه اول به توسعه خدمات دیجیتالی توجه ویژه ای داشته است و امروز با امضای این تفاهم نامه خدمات دیجیتالی جدیدی راه اندازی می شود. به

وی وعده استفاده از فناوری VAR برای بازی ایران مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2022 را داد: “ما توانستیم این سرویس را در بازی تیم ملی کشورمان که در آینده نزدیک میزبان تیم کره جنوبی است فعال کنیم. روز.”

مدیر اجرایی همراه اول گفت که زیرساخت ها توسط همراه اول تأمین می شود و امیدوار است تا آغاز سال 1401 ، 12 ورزشگاه در کشور مجهز به زیرساخت های حمل و نقل مورد نیاز برای ارائه خدمات VAR شوند. به طور طبیعی ، این عمل نقش مهمی در تصمیم گیری و دقت تصمیم گیری خواهد داشت.

اخوان بهابادی ، برگزاری لیگ مجازی فوتبال را از دیگر نکات تفاهم با فدراسیون فوتبال برشمرد و گفت: ما فکر می کنیم که برگزاری این لیگ مجازی می تواند به اندازه لیگ واقعی جذاب باشد و می تواند باعث افزایش شور و شوق جوانان و نوجوانان شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران نیز سیستم فن برنامه ریزی شده را گامی دیگر در ابراز اشتیاق و حمایت از تیم های محبوب طرفداران دانست و خاطرنشان کرد: ما به نتایج مثبت آن بسیار امیدوار هستیم.

شریک اول در پروژه VAR ذینفع نیست

وی گفت: “ما از همراه اول بسیار سپاسگزاریم که به جامعه فوتبال در توسعه پلتفرم خدمات VAR کمک کرد.” “به زودی ، تیم مدیریتی هیئت مجوز VAR برای تأیید به ایران می آید.”

وی گفت اولین شرکت از پروژه VAR بهره مند نبوده و این خدمات متعلق به مردم ایران است. بنابراین ، او اولین شریک شریک ما در سازماندهی لیگ خواهد بود. “

آجیجی خادم اقدامات مشترک در فضای مجازی را گامی در جهت توسعه عدالت و بهره مندی از مناطق بدون پتانسیل فوتبال ملی دانست.

شایان ذکر است که در بیانیه ای که در جریان جلسه توجیهی و افزایش دانش داور لیگ برتر و همزمان با حضور داوران کشور امضا شد ، ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک با احزاب در فضای مجازی ، مانند به عنوان سیستم داور انتقال ویدئو و دستیار ویدئویی. و توسعه ، ایجاد و توسعه سیستم های لیگ مجازی فوتبال ، ایجاد و توسعه سیستم های پشتیبانی و وفاداری در زمینه اولین کانال تلفن همراه.

بر این اساس ، همراه برای اولین بار معماری مورد نیاز برای توسعه زیرساخت های سیستم VAR را مطابق با الزامات فنی ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال اوال طراحی می کند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما