ترسناک ترین مرد جهان فریاد می زند «هالک ایرانی»

[ad_1]

مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان در گفت و گو با دیلی استار اسپورت، مقابل سجاد غریبی قول بهترین های خود را داد.

به گزارش دیلی استار، سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی و مارتین فورد، معروف به ترسناک ترین مرد روی زمین، 2 آوریل (13 آوریل 1401) در لندن با هم خواهند جنگید.

مارتین فورد قول داده است که سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی را در یک مسابقه بوکس سنگین وزن شکست دهد و از حریفش خواسته است ابتدا “شلوار بزرگ” او را بپوشد.

فورد 39 ساله در تاریخ 2 آوریل در O2 Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که به دلیل وزن هر دو ورزشکار به عنوان “سنگین ترین مبارزه سنگین وزن جهان” شناخته شده است. فورد 30 ساله و گریبی سابقه قبلی بوکس را ندارند، اما این بدنساز بریتانیایی سابقه تمرین هنرهای رزمی ترکیبی را دارد.

حضور او در شبکه های اجتماعی او را به یک ستاره مشهور جهانی تبدیل کرده است، اما حالا فورد به دنبال این است که مبارزه شغلی را وارد حرفه خود کند و در مصاحبه با دیلی استار شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش بینی کرد.

فورد گفت: «فکر می‌کنم این حادثه روی او تأثیر بگذارد. اگر بخواهم پیش بینی کنم بازویش را بالا می گیرد و تازه شروع به تاب خوردن می کند که خیلی راحت است. من به مردی که به اینجا آمده و برنامه هایش چیست نگاه نمی کنم. من کارم را انجام می دهم این واقعاً یک مبارزه است، و فقط صادقانه، ساکت کردن آن.

فورد تصدیق می کند که رژیم غذایی خود را از رژیم غذایی پر پروتئین و چربی به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما همچنان روزانه 5500 تا 7000 کالری مصرف می کند.

فورد در پاسخ به این سوال که آیا فیلم های رقیب خود را تحلیل کرده است یا خیر، پاسخ داد: راستش را بخواهید، چه نیازی به تحلیل است؟ این پول مضحک و شرم آور است. او یا ویدیوهایی می‌فرستد تا مرا به دام بیاندازد که به درستی ورزش نمی‌کنم، یا معتقد است راه پیش رو ضربه زدن به شکمم با یک تکه چوب است. من از آن نمی ترسم.

فورد تأیید کرد که همه چیز برای رویدادی که توسط Box Star Celebrity Boxing تبلیغ شده بود، مهر و موم شده بود. این بدنساز در این خصوص گفت: این مبارزه تا زمانی که نترسند و شلوارشان را بپوشند ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما