جزئیات جدید پشت صحنه نوشیدنی غیرقانونی کشف شده در چمدان ملی

[ad_1]

محمد احمدآبادی سرپرست سابق تیم ملی بسکتبال که نزدیک به 16 سال سابقه حضور در تیم ملی را دارد و با ریاست محمود مشون و رامین طباطبایی هرگز از تیم ملی جدا نشده، از صمیم قلب صحبت می کند. از سال قبل. پس از کنار گذاشتن تیم ملی در بازگشت از ژاپن، بلافاصله از تیم ملی کنار گذاشته شد تا فدراسیون ها جای خود را واگذار کنند. احمدآباد از تور تیم ملی اسپانیا کنار گذاشته شد.

فدراسیون با من بد برخورد کرد

تصمیم گرفتم در مورد بی عدالتی هایی که در این فدراسیون اتفاق می افتد صحبت کنم. دلیل صحبتم این نیست که از تیم ملی کنار گذاشته شده ام. واقعاً همه بازیکنان تیم ملی می‌دانند که بعد از تصمیم به آزادی پیشکسوتانی مثل حامد حدادی و صمد نیکخا بهرامی، ماندن در تیم ملی برایم جذابیتی نداشت. فدراسیون هم کارهای زننده ای با من کرد که تصمیم گرفتم در مورد آنها صحبت کنم.

کدام سازمان ساعت 12 شب دستور صادر می کند؟

بعد از بازگشت از ژاپن، فدراسیون فکر می کرد من یک دیوار کوچک هستم و آنها می توانند همه چیز را رسیدگی کنند. ماجرا قبل از عزیمت تیم ملی به اسپانیا آغاز می شود. ساعت 12 شب در فرودگاه به من گفتند نمی‌توانی با تیم ملی سفر کنی. کدام بدن در آن زمان می گوید من نمی توانم سفر کنم؟ اگر این تصمیم را سازمانی گرفته چرا صبح و ساعت 12 شب در فرودگاه به من اطلاع ندادید؟ این خیلی زشته

آنها از من خواستند که بازیکنان را تعویض کنم

جریان فرودگاه (مصرف نوشیدنی های غیرمجاز از اعضای تیم ملی) مشخص است. در مورد کاری که انجام داده بودم بحث های زیادی شد. اینطور نبود. به دلیل موقعیتم در تیم مجبور شدم به عنوان آخرین نفر فرودگاه را ترک کنم و گیر کردم. فردای آن روز یکی از اعضای فدراسیون گفت شما جای بازیکنان دیگر را بگیرید، فدراسیون پشت شماست. چرا باید به من احترام بگذارند؟

فدراسیون تشکیل جلسه داد. بازیکنان می گویند ما این کار را کردیم. 9 بازیکن اشتباهات خود را پذیرفته اند و فدراسیون نیز اظهار نظری نکرده است. من نمی دانم کمیته انضباطی فدراسیون چه می کند. اعضای فدراسیون با بیان اینکه این دیدار دوستانه بود، در حالی که مدیر فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی در این جلسه حضور داشتند، گفتند که این دیدار صرفا یک دیدار دوستانه بوده است.

مسئولیت ازدحام ترافیک در فرودگاه بر عهده فدراسیون است

حالا فرار بی گناه من مربوط به جریان فرودگاه است (شواهد نشان می دهد). به مرور زمان برای همه شما مشخص خواهد شد که مقصر این ماجرا کیست. به نظر من مقصر اصلی عدم مدیریت این اتفاق فدراسیون است. من به عنوان جوان ترین عضو خانواده بسکتبال 16 سال برای این تیم کار کرده ام. چرا در این 16 سال چنین اتفاقاتی نیفتاده است؟

ایزدپنا قاضی است؟

از آقای محمد ایزدپناه بسیار قدردانی می کنم. او یکی از بزرگان بسکتبال بود. اما آیا قاضی وجود دارد؟ رئیس فدراسیون چطور اجازه می دهد با من مصاحبه کنند؟ من هنوز محکوم نشده ام که در مصاحبه ها همه چیز را به سمت من انداخته است. آقای ایزدپناه با تیم همسفر بود؟ شاهد این داستان ها در فرودگاه باشید، چه اتفاقی افتاده است؟ چه کسی برای چنین مصاحبه ای اطلاعات اشتباهی به آنها داده است؟

من وکیل گرفته ام و تا آخر این ماجرا می روم. این درست نیست که فدراسیون با قدرت کاذب خود این بی عدالتی را انجام دهد.

بازیکن ویژه آن را به بهترین دوستش فروخت

فعالیت اردوی تیم ملی از گادارول فرودگاه جهلار آغاز شد. بازیکنی فرودگاه را ترک می کند و نیم ساعت بعد به فرودگاهی که شما مقصر هستید برمی گردد. هرکسی که ادعا کند خیلی به آن بازیکن نزدیک است آسیب خواهد دید. انگار فردا در اردوی تیم ملی هیچ اتفاقی نیفتاده بود و انگار آب می خورد به صاحب خانه فروخت. من می خواهم آنچه اتفاق افتاده را فراموش کنم.

آیا 46 بطری در یک کیسه جا می شود؟

آنقدر به این قضیه متقاعد شده بودم که بدون وکیل رفتم. چند جستجو برای فرودگاه انجام شده است؟ 46 بطری؟ آیا 46 بطری در یک کیسه جا می شود؟ آیا می توان برای آماده سازی تیم ملی به بازیکنان دستور داد که مشروبات الکلی بیاورند؟ اگر این اتفاق بیفتد، بازیکن باید این کار را انجام دهد؟

شب حادثه آقای طباطبایی با تیم ملی جوانان برای مسابقات جهانی از ترمینال دوم رفته بود. اگر رئیس آن زمان فدراسیون برای یافتن مقصر می ایستاد، موضوع بهتر حل می شد. من نمی گویم تیم ملی جوانان مهم نیست. اما تیم ملی بزرگسالان قبل از المپیک مهمتر بود یا نتیجه تیم جوانان در جام جهانی که قبلا مشخص بود؟

شما نمی توانید از یک پزشک عمومی برای جراحی مغز بخواهید

من برای سرمربی سابق تیم ملی احترام زیادی قائل هستم و او را بسیار دوست دارم. اما نمی توانید از یک پزشک عمومی بخواهید که جراحی مغز و اعصاب انجام دهد. او واقعاً نمی توانست از عهده تیم ملی برآید. من با آقایان نوربخش، رضا مشون و مهران سرشته کار کرده ام. در این دوره هیچ مقایسه ای بین کارهای او وجود نداشت. تصمیماتی که در فدراسیون گرفته می شود نه بر اساس منافع بسکتبال بلکه بر اساس منافع آنهاست.

من اشتباه خود را می پذیرم

هنگام شماره گذاری اشتباه پیراهن حامد حسین زاده (به انگلیسی 6) اشتباه خود را پذیرفتم. سالار منجی در آن زمان می خواست با تیم ملی به مرحله سوم مقدماتی جام ملت های آسیا برود. خدمت سربازی او موثر واقع نشد و کمیته فنی ساعت 16 تصمیم به تعویض حامد حسین زاده گرفت. ساعت 11 شب مجبور شدیم فرودگاه را ترک کنیم. من فقط با چاپگر تماس گرفتم. تمام لباس ها بسته بندی شد و به بازیکنان داده شد. اما من خودم لباس حامد حسین زاده را ندیدم و او را مستقیم از منیریه به خانه اش فرستادند. حسین هم در چمدانش لباس داشت.

من کاملا قبول دارم که تقصیر من بود. اما بیست نفر دیگر در رختکن در بازی با قطر متوجه نشدند. حدود چهل دقیقه چهل دقیقه، حدود هشتاد دقیقه در رختکن گرم می کردیم، چهره جلوی چشمانمان بود و هیچکس نمی فهمید، می دانستیم چه زمانی سرود ملی پخش می شود. اگر زمان گرم کردن را می دانستم، دو دقیقه طول می کشید. این سالن، مجموعه ورزشی بود که در آن انجام شد.

عوامل فیبا ۲ شب مسئولان فدراسیون را اخراج کردند

سال گذشته با تیم ملی برای دومین دوره مقدماتی جام ملت های آسیا (بعد از کرونا) به قطر رفتیم. رئیس فدراسیون و مدیرعامل تیم ملی نیز همراه ما بودند. حباب ها فقط سالن ها، اتوبوس ها و هتل هایی هستند که شما می شناسید. اگر کسی از این حباب خارج شود فورا حذف خواهد شد. برگزارکنندگان از عکس اینستاگرام آقای قاسمی متوجه شدند که او هتل را ترک کرده است. این عکس در فاصله کمی از هتل مقابل یک مرکز خرید گرفته شده است. مردی که این عکس را گرفت فیزیوتراپ تیم ملی بود، او هم شکست خورد و خوشبختانه از دید فیبا دور نماند. ماموران فیبا شناسنامه آقایان طباطبایی و قاسمی را ضبط کردند. متاسفانه همه فقط به باخت نگاه می کنند و هیچکس به اتفاقات قبل از باخت و اتفاقات تیم نگاه نمی کند، در واقع آبروی ما به سطح بین المللی می رود. در آن هتل هشت تیم حضور داشتند. فکر می کنید این روی روحیه کادرفنی و بازیکنان تاثیری نمی گذارد؟

تقسیم بین بازیکنان به عهده مدیر تیم است

شکاف واقعی بین بازیکنان ایران و بازیکنان به اصطلاح دورگه ایجاد شد. ارسلان کاظمی بازیکن بزرگ و پسر بسیار خوبی است. درگیری (بین ارسلان و مایک رستمپور) و اتفاقات مشابه باید مورد توجه مدیر تیم قرار گیرد. به نظر من بزرگترین ضربه ای که در این چهار سال به فدراسیون وارد شد به ارسلان بود. دو سال از بهترین سال های بازی تاثیر خود را گذاشت، پس چرا الان از آن استفاده می کنند؟

مایک، هارون و فیلیپ عجیب بودند

چرا مایک رستمپور خداحافظی کرد؟ او در اردوگاهی در ژاپن مجروح شد. چون المپیک برایش مهم بود، هرگز نگفت که من صدمه دیده ام. مایک برای من مثل یک برادر است. روزی که به اردوی تیم ملی رسید، فدراسیون برایش بلیت خرید. روزی که المپیک تمام شد، او دیگر بازیکن تیم ملی نبود و از او خواسته شد که خودش بلیت بخرد. با سرپرست تیم ملی تماس گرفتم تا متوجه مصدومیت مایک شوم. خواست به دکتر برود. به هر حال رستمپور هم برای تیم ملی زحمت کشید. هیچ مشکل خانوادگی نداشت. اوضاع آنقدر خراب بود که رفت.

صمد نیکخا بهرامی واقعا کاپیتان بزرگی است و به همه کمک کرد. بدون صمد و حامد شرایط برای بازیکنان دورگه خیلی سخت تر می شد. صمد با شوخ طبعی و رفتارش سعی می کرد بازیکنان را به هم نزدیک کند. مایک، آرون و فیلیپ در تیم ملی واقعا عجیب بودند.

رفتار این بازیکن برای فدراسیون مهم نبود

این فدراسیون برای بازیکنان افسانه ای ارزشی قائل نیست. ما از حامد حدادی بزرگتر نیستیم. همه می دانیم که زانوی او در بازگشت از چین به شدت آسیب دید و نیاز به درمان قوی داشت. این همه چیزی است که فدراسیون با آن موافق نبود. حدادی صبح در حال تمرین استقلال بود و در دو تمرین باید به قلک می رفت تا درمانش را نزد فیزیوتراپیست متخصص پیگیری کند. من برای فیزیوتراپ تیم ملی احترام زیادی قائلم. اما او نتوانست. حدادی در بین دو تمرین وارد میکس نشد اما پس از تمرین عصر خسته به میدان بازگشت.

فقط پیمانکاران و مدیران مالی فدراسیون تغییر نکرده اند!

یکی از وظایف فدراسیون بازسازی سالن است. استعدادیابی، مدیریت تیم ملی و سایر وظایف را دنبال می کند. چطور همه در فدراسیون می توانند تغییر کنند؟ جای تردید است که نه تنها پیمانکار فدراسیون بلکه مسئول امور مالی نیز تغییر کرده است. چندی پیش اتفاقی مشابه برای سینا واحدی ملی پوش رخ داد. اگر پیمانکار با رئیس فدراسیون رابطه نداشته باشد، آیا اختلاف با پیمانکار می تواند منجر به برکناری ورزشکاری شود که چهار سال در المپیک بوده است؟ این شرایطی بود که این بازیکن خودش را مقصر نمی دانست و با برادرش درگیری لفظی پیدا کرد که این بازیکن را گرفت.

از کسانی که به فدراسیون ماست فروختند حمایت کنید

چند سال پیش فدراسیون از فروشندگان کشک و دوغ حمایت کرد. کسانی که صبح برای مشاوره به دفتر سرمربی تیم ملی می روند، شب با نامزد دیگری صحبت می کنند و به او می گویند که من با شما هستم.

نظارت وزارت ورزش

حتی در غرب آسیا هم تا چند سال دیگر حرفی برای گفتن از این روند نخواهیم داشت. ممکن است بگویند شما فقط مسئولیت تدارکات را داشتید و چرا این کار را می کنید؟ این کار جامعه بسکتبال است. متاسفم که این تیم یک ابرقدرت در آسیا بود و از آن حمایت نکرد. فدراسیون در این چهار سال چه کرده است، من چند ماه پیش گفتم می خواهم صحبت کنم. از مسئولان ورزشی می خواهم نظارت خود را بر بسکتبال افزایش دهند. اگر این کار را نکنند، آینده روشنی برای منطقه نمی بینم. من این را به عنوان یک عضو جوان جامعه بسکتبال می گویم.

منبع: خبر ورزشی

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما