خانه ای بدون مرز پیدا کنید.

[ad_1]

سختی های زیادی در این دنیا وجود دارد، اما اغراق نیست اگر بگوییم یکی از سختی ها، یافتن خانه است. خانه ای که مهمان ماست هزینه های ما را تامین می کند و البته یافتن آن طولی نمی کشد. به دلیل این کار سخت، سایت های خانگی راه اندازی شده اند تا به ما کمک کنند حداقل دردسرهای سفر را کاهش دهیم و محل اقامت پیدا کنیم. در حال حاضر سکوها نقش اساسی در یافتن خانه برای شهروندان دارند و تصور یافتن خانه بدون وجود سکو غیرممکن است. “دیوار” یکی از اولین نام هایی است که هنگام جستجوی خانه به ذهن خطور می کند. دیوار که به خرید و فروش کالاها و خدمات مختلف می پردازد دارای بخش بزرگ و گسترده ای به نام املاک است که یکی از پربازدیدترین بخش های این سایت می باشد. دیوار یکی از جامع ترین پایگاه داده های جستجوی خانه این روزها است که مالکان و صاحبان خانه را به طور یکسان به هم متصل می کند.

یک پایگاه داده کامل

املاک دیوار یک بانک اطلاعاتی کامل است که در هر زمینه ای اعم از خرید، رهن و اجاره پیشنهادات مختلفی را به شما ارائه می دهد. در واقع، اگر به دنبال خانه ای هستید، با هر بودجه ای به شما کمک می کند خانه خود را پیدا کنید. فایل های روی دیوار بسیار متنوع هستند و نمونه هایی از این تنوع به ندرت در سایت های دیگر یافت می شود. از سوی دیگر، با دسته بندی اپلیکیشن های خود به راحتی می توانید خانه مورد نظر خود را پیدا کنید. با توجه به تعداد زیاد املاک در بخش املاک، این رتبه بندی به شما کمک می کند تا در بسیاری از انتخاب ها دچار سردرگمی نشوید. توجه به جزئیات و آنچه خریدار به دنبال آن است یکی از مهم ترین ویژگی های املاک دیوار است.

مشتری به اندازه یک شهر است

اما در سایت دیوار، همه چیز به قسمت جستجوی خانه روی دیوار ختم نمی شود. در واقع گروه دیگری که از قسمت املاک سایت دیوار استقبال می کنند، مشاوران املاک هستند. آنها می توانند با ارسال تبلیغات به تعداد زیادی از کاربران دسترسی پیدا کنند. دنیای اینترنت این امکان را برای مردم هر شهر یا شهرستانی فراهم کرده است که با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و برای یافتن خانه ایده آل مجبور به سفر نباشند. دیوار واقعا کار را برای مشاوران املاک آسان کرده است. با دیواری از دایره های مصرف کننده، فراتر از یک محله و یک منطقه به کل ایران می رسد. فرض کنید یک آژانس املاک در منطقه 3 دارید، اما می توانید به راحتی با هر کسی در هر منطقه ای ارتباط برقرار کنید و دایره فروش خود را گسترش دهید. بر اساس گزارش Dewar که در سال 1399 منتشر شد، آگهی‌های املاک دوار پس از رده «مرتبط با خانه» در رتبه دوم قرار گرفتند. این یک شخصیت تبلیغاتی است که بسیار مهم است. و بخش بزرگی از آن به این دلیل است که کاربران این پلتفرم در بخش املاک این بستر ثبت نام کرده اند. در واقع، برای هر کسی که به دنبال خانه است، اولین مکان دیوار است.

ثبت 7 میلیون آگهی فروش در سال

گزارش دیوار سال آمارهای جالب دیگری را در بخش املاک و مستغلات ارائه می دهد. بر اساس این گزارش، در سال گذشته 7 میلیون آگهی ملکی و 6.3 میلیون آگهی رهن و اجاره به ثبت رسیده است. میانگین بازدید از هر تبلیغ سلولی 386 و میانگین بازدید از هر آگهی اجاره 371 بوده است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال. هیچ کسب و کاری نمی تواند در طول روز به این تعداد مشتری برسد اما همه این اعداد عجیب و غریب با کمک دیوار به واقعیت تبدیل شده اند و در زندگی روزمره صاحبان املاک جای گرفته اند. حتی افرادی که شخصاً خانه خود را تبلیغ می کنند می توانند به راحتی و بدون هیچ هزینه ای به تعداد زیادی مشتری دست یابند. چیزی که احتمالا تا چند سال پیش غیر قابل تصور بود.

نگاهی جامع به ایران

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که دیوار علاوه بر تهران، بسیاری از شهرهای بزرگ را نیز در بر گرفته است. در واقع این سایت در شهرهای بزرگ نیز آگهی خانه می دهد و تعداد قابل توجهی خانه برای خرید، رهن و اجاره دارد. در سال‌های اخیر، توجه به شهرهای دیگر معطوف شده است و دیوار به صاحبان خانه در هر شهری اجازه می‌دهد تا در تماس باشند و خانه مورد نیاز خود را پیدا کنند. این دید جامع از ایران و همچنین ویژگی های دیگری که در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم، دیوار را به یکی از بهترین گزینه ها برای یافتن خانه تبدیل می کند.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما