خرید روسری ترکمن اصل × چارقد ترکمنی سنتی آپدیت 1401

برندهایی مثل مل اند موژ، هالیدی، مکرون، ساراچی، شال و روسری زنانه نوولاشال و … در زمره بهترین تولیدکنندگان انواع شال زنانه مدل جدید به حساب می‌آیند. تنوع بالای محصولات این برندها  نظر هر خانمی با هر سلیقه‌ای را جلب خواهد کرد. شما می‌توانید مجموعه‌ای بسیار زیبا و متنوع از انواع شال و روسری زنانه را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل مشاهده کرده و با مقایسه صدها مدل، بهترین مدل شال زنانه شیک را برای خود داشته باشید.

درج جزئیات کامل و عکس های متعدد کمک می کند تا خیلی راحت تر خرید شال و روسری مورد نظرتان را انجام دهید و ما به این موضوع اهمیت می دهیم. با این وجود اگر برای هر محصولی نیاز به عکس یا فیلم بیشتری دارید از طریق واتس آپ به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید. این تاکید و رواج استفاده از پوشش سر باعث شد تا این بخش از البسه به بخش بسیار مهمی از صنعت پوشاک تبدیل شده و تاثیر گذاری زیادی در ترندها و گرایشات مد و فشن داشته باشد. به همین دلیل هم است که زنان ایرانی در حال حاضر توجه بسیار زیادی به موضوع خرید و انتخاب روسری داشته باشند.

اما این نوع روسری بسیار دیر چروک شده و یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. برای شستشو این نوع محصول از آب با دمای بالا استفاده نشود زیرا ممکن است به بافت آن آسیب برساند.

جستجو در بین دسته بندی ها

روسری ساتن همانند ابریشم جنسی بسیار سبک و لطیف دارد و نیازمند مراقبت ویژه ای می باشد. همانطور که اشاره شد، ورود روسری به دنیای مد، از قرن 17 میلادی آغاز شد. از این زمان به بعد این نوع پوشش راه خود را به سمت ترندهای مد هم برای آقایان و هم خانم ها باز کرد. این محصول به راحتی نخ کش شده بنابرین به هنگام پوشیدن به مراقبت ویژه ای احتیاج دارد.

  • اغلب پوشش سر خانم ها مربعی هستند اما در مدهای جدید روسری های سه گوش یا مثلی و دورو طراحی و تولید شده و علاقمندان خاص خود را دارد.
  • یکی از ویژگی های مثبت این نوع روسری ست شدن با تیپ های رسمی و کژوال می باشد که دست مخاطب را در ست کردن باز می کند.
  • یکی از راه‌های جدیدی که امروزه به منظور خرید عمده شال و روسری مورد استفاده قرار می‌گیرد، خرید وفروش به روش آنلاین است؛ که در مقایسه با روش قبلی مزیت‌های بسیاری دارد.
  • فروشگاه آنلاین شال و روسری آسمان با ۷ سال سابقه فروش آنلاین، متنوع ترین شال و روسری های با‌کیفیت و مد روز  را به کمترین قیمت بازار عرضه می‌کند، هدف ما جلب رضایت شما و انتقال احساس خرید ناب به مشتریان عزیز می‌باشد.

چارقد ترکمنی جدید، اجناسی هستند که با اسم هایی مانند، پولینی در بازار مورد استقبال بانوان ترکمن قرار گرفته اند. این جنس چارقد ترکمنی با جنس های بسیار نرم و لطیف هستند که مبدا این برند در کشور ایتالیا می باشد، شاید به همین دلیل بی جا نباشد که آن را روسری ایتالیایی نیز بنامیم. خرید چارقد و روسری ترکمن، روسری منقش به طرح ها و رنگ های متنوع است که ریشه های کناری آن را “پورچیک” (منظور همان ریشه روسری می باشد) می نامند و معمولاً بیرون از خانه استفاده می‌کنند. زنان ترکمن زمانی که بخواهند به مهمانی یا عروسی بروند، علاوه بر یالق (روسری سبک از جنس حریر و ابریشم) از شال (شال ترکمن)، روسری‌ها و سراندازهای بزرگ و گران قیمتی به نام چارقد استفاده می کنند.

خرید شال و روسری شیک و جدید نخی، لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و انلاین الماس جنوب

چین باستان هم یکی دیگر از مکان هایی است که می توان پیشینه استفاده از روسری را در آنجا مشاهده کرد. البته در این منطقه این مردان بودند که از این پوشش استفاده می کردند. در حقیقت این لباس بخشی از لباس فرم نظامیان چینی در حدود سال های 1000 پیش از میلاد بوده است. در حقیقت ملکه معروف مصری، نفر تی تی، احتمالا اولین کسی است که در این دوران از این پوشش بر روی سر خود است استفاده می کرده است.

استفاده نکردن از رنگ مناسب و هماهنگ با دیگر لباس ها می تواند شما را نا زیبا نشان دهد و زیبای شما نیز بکاهد. به دلیل شاین دار بودن از رنگ های مسی، نقره ای، طلایی و مشکی برای تولید آن بیشتر استفاده می شود. این محصول برای افراد خاص پسند بسیار مناسب بوده و می تواند گزینه ای عالی محسوب گردد. برای تولید روسری لمه از پارچه های شاین دار استفاده می شود و پوشیدن آن جذابیت ویژه ای ایجاد خواهد کرد. یکی از ویژگی های مثبت این نوع روسری ست شدن با تیپ های رسمی و کژوال می باشد که دست مخاطب را در ست کردن باز می کند.

خرید روسری

همچنین عمدباکس(omdbox) در کانال تلگرام عمده فروشی خود کسب و کارهای عمده فروش را همزمان معرفی می‌کند. دو دسته از کسب و کارها در عمدباکس می‌توانند سودآوری بیشتری داشته باشند. این نوع روسری هم نوعی از روسری‌های پشمی است؛ چرا که موهر نیز از پشم درست می‌شود؛ ولی با این تفاوت که موهر از مو خرگوش یا از پشم لطیف بعضی از بز‌ها تهیه می شود. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. در وب‌نگار «میس‌مگزین» با همراهی شما تلاش می‌کنیم جدیدترین مقالات روز را در تمامی زمینه‌های مرتبط ترجمه و نشر دهیم.

میزان علاقه ژورفین به این پوشش جدید به قدری بوده است که ظرف 3 سال بیش از 400 عدد از این پوشش برای خود تهیه کرده بوده است. گفته می شود که احتمالا در همین زمان بوده است که سومین دوک کراکو هم اولین روسریهای توری و بافته شده را اختراع کرد. تفاوت دیگر این دو نوع پوشش، در افراد و موقعیت هایی است که از این دو پوشش استفاده می شود. در حالیکه شال اغلب به عنوان یک پوشش بیشتر جوان پسند، غیر رسمی و دوستانه استفاده می شود، روسری معمولا در موقعیت های رسمی تر و معمولا توسط افرادی باسن و سال بالاتر استفاده می شود.

در مقابل پوشش های تک رنگ باعث می شوند تا صورت فرد استفاده کننده از این پوشش لاغرتر و باریکتر به نظر بیاید. بعد از انقلاب و در سال 1362 اولین قانون مربوط به حجاب در ایران به تصویب رسید. این قانون زنان را ملزم به استفاده از پوشش های گوناگون برای موهای خود کرده است. این الزام قانونی باعث شد تا از این زمان به بعد، انواع مختلفی از پوشش های سر و بدن در میان زنان رواج پیدا کند که از جمله رایج ترین آنها می توان به چادر، مقنعه، شال و روسری اشاره کرد.

قدمت روسری در زمان پادشاهان صفویه بود که شال و روسری در میان بانوان فراگیر شد. این پوشش در زمان قاجار گسترش بیشتری یافت و در زمان پهلوی با رنگ وبوی متفاوتی مورد استفاده بانوان قرار گرفت. روسری و شال امروزه نیز تفاوت‌های پیدا کرده و خیلی شکیل و جذاب در اختیار بانوان کشور عزیزمان قرار می‌گیرد. با هر انتخاب شیک به‌ نظر برسید؛ روسری زنانه این شعار را انتخاب کردیم چون عقیده داریم که میس‌لند تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و تلاش می‌کند نگاه تازه‌ای در زمینه مد، فشن و زیبایی داشته باشد. اکثر این روسری ها دارای ریشه های بلند می باشند که به آنها چارقد ریشه دار ( روسری دست ساز ) این نوع روسری ترکمن ها نمادهای خاص دارد که نشانگر هویت و ملیت آن ها می باشد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما