در مقابل تاریخ؛ کارلوتو پس از قهرمانی زمستانی چالش بزرگی دارد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته با وجود 11 غیبت موفق شد در بیلبائو به برتری 1-2 برسد. پیش از این، با مساوی کردن سویا مقابل بارسا، قهرمانی رئال در اواخر فصل تایید شد و سه شنبه شب مشخص شد که رئال به عنوان قهرمان زمستانی لالیگا در تعطیلات خواهد بود.

دو گل کریم بنزما باعث شد رئال 46 امتیاز از بیلبائو پیش بیفتد. رئال مادرید با یک بازی بیشتر 8 امتیاز بیشتر از سویا، 13 امتیاز بیشتر از رئال بتیس، تیم سوم جدول و فاصله 16 و 18 بین اتلتیکو و بارسلونا دارد. بسیاری احساس می کنند که لالیگا به دلیل مسافت طولانی تمام شده است.

رئال مادرید در قرن جدید هفت بار قهرمان لالیگا شده و با وجود کسب تنها دو عنوان زمستانی، نتوانسته این رقابت ها را با این عنوان به پایان برساند. اولی 20 سال پیش در فصل 02-2001 و دومی در فصل 15-2014، زمانی که کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی رئال دومین فصل خود را روی نیمکت سپری کرد.

در فصل 2001–2002، ویسنته دل بوسکه در نیمه راه برتری 5 امتیازی والنسیا را به پایان رساند، اما در هفته پایانی به دلیل نتایج بد عقب افتاد و در نهایت نه تنها والنسیا قهرمان شد، بلکه رئال برای سومین بار قهرمان شد. زمان بعد از دپورتیوو . با این حال رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا به کار گرفت و با پیروزی 2-1 مقابل لورکوزن برای نهمین بار پیروز شد.

در فصل 15-2014، رئال مادرید 4 امتیاز بالاتر از باریا به پایان رسید. پس از قهرمانی باشگاه در جام جهانی و 22 پیروزی متوالی رئال، انتظار نمی رفت هیچ یک از تیم ها نتوانند از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند اما تساوی مقابل ویارئال و سپس شکست مقابل بیلبائو، رئال مادرید را در هفته بیست و پنجم ترک کرد. در ادامه و تیم کارلوتو به بالای جدول بازنگشت.

این فصل با سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان به پایان رسید و رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس را شکست داد. در عوض، باریا برای دومین بار در تاریخ خود سه گانه را به دست آورد.

باید دید رئال مادرید می تواند برتری بی چون و چرای خود را تا انتها افزایش دهد یا خیر.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما