fastescobanner

راه های تبدیل شدن به یک خانه دار کم درآمد

[ad_1]

یکی از بزرگترین خریدهایی که افراد در زندگی خود انجام می دهند، خرید خانه است. چه وضعیت مالی شما خوب باشد و چه بد، خرید خانه می تواند یک فرآیند سخت و استرس زا برای شما باشد. با این حال، اگر قصد خرید خانه دارید اما بودجه شما کم است، نگران نباشید و فکر نکنید که این یک آرزوی غیر ممکن برای شماست. سعی کنید خیلی سریع تسلیم نشوید زیرا می توانید برای بهبود وضعیت مالی خود گام بردارید و برخی از نگرانی های خود را کاهش دهید. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می توانید وضعیت مالی خود را برای خرید خانه بهبود بخشید. مثلا برای عزیز تهرانی که می خواهد خانه دار شود، یک پیشنهاد ساده برای خرید پیش فروش آپارتمان در منطقه چتگر تهران با توجه به رشد چشمگیر منطقه در سال های اخیر، این یک گزینه عالی برای کسانی است که پول کافی برای خرید واحد ندارند.

تأثیر اعتبار مالی بر قدرت خرید

داشتن سابقه اعتباری بد می تواند تا زمانی که وام شما تایید نشده است، فشار زیادی بر شما وارد کند. اما نگران نباشید، افزایش امتیاز اعتباری کار پیچیده ای نیست و فقط به کمی زمان و دقت نیاز دارد. سابقه پرداخت شما یکی از بزرگترین مسائلی است که وام دهندگان به آن توجه می کنند و برای آنها بسیار مهم است. اگر پرداخت های قسطی و لیست بدهی شما نامنظم یا قابل بازپرداخت باشد، وام دهندگان مشکوک خواهند بود. بسیار مهم است که اقساط خود را به موقع پرداخت کنید تا به وام دهنده نشان دهید که توانایی بازپرداخت بدهی های خود و مدیریت حساب خود را دارید و این تصور را ایجاد کنید که فرد خوبی هستید. یکی دیگر از مواردی که وام دهندگان به آن علاقه دارند درآمد شماست. وام دهندگان درآمد شما را بررسی می کنند، مانند وام دانشجویی و وام خودرو، وام کارت اعتباری و غیره. آنها می توانند از این اطلاعات برای مدیریت توانایی شما برای پرداخت بدهی های ماهانه و مدیریت حساب شما برای اطمینان از بازپرداخت بدهی های شما استفاده کنند. در صورت امکان، سعی کنید بدهی خود را کاهش دهید تا به درآمد خود کمک کنید. همچنین دریافت تاییدیه وام مسکن را برای شما آسان تر می کند. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در شروع کار کمک می کند: به عنوان مثال، سعی کنید پرداخت های منظم را انجام دهید تا توانایی خود را در پرداخت های منظم به صورت اقساطی نشان دهید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید موجودی کارت اعتباری شما است، به همین دلیل است که نباید اجازه دهید موجودی کارت اعتباری شما کمتر از 50 درصد باشد. زیرا نشان دهنده مدیریت حساب شما است و نشانه ای از وضعیت خوب کارت اعتباری شما است.

خرید خانه با اعتبار بد

راه های تبدیل شدن به یک خانه دار کم درآمد

رهن صندوق پس انداز، رهن اول یا رهن اول برای کسانی است که برای اولین بار قصد خرید خانه را دارند. شرط اخذ وام مسکن از صندوق پس انداز مسکن یکم این است که متقاضی یا همسر متقاضی از تسهیلات بانک مسکن یا سایر بانک ها برای خرید، ساخت واحد مسکونی، واگذاری سهام شرکت یا تعمیر واحد مسکونی استفاده کرده باشد. انجام نشده ممکن است متقاضی برای خرید خانه از تسهیلات دولتی استفاده نکرده باشد. حتی ممکن است به خرید خانه فکر کنید. سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران به هر حال، این روزها به دلیل مناطق تفریحی و آب و هوای خوب، محبوبیت و توسعه بیشتری یافته است.

در تهران سقف بدهی انفرادی 80 میلیون تومان است. زوج های ساکن تهران می توانند تا سقف 240 میلیون تومان از صندوق پس انداز مسکن یکم وام بگیرند. این یکی دیگر از مزایای خرید خانه است. املاک منطقه 22، شاید گزینه ای باشد که با کمک این وام با قیمت بسیار مناسب در غرب تهران راحتتر به فکر خانه دار شدن باشید.

وام مسکن برای شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت حداکثر 60 میلیون تومان و برای شهرهای زیر 200 هزار نفر حداکثر 40 میلیون تومان است.

برای دریافت وام صندوق پس انداز مسکن، افراد باید حساب سپرده بانکی افتتاح کنند و سالی یک بار از تاریخ افتتاح حساب، دو برابر سپرده خود وام بگیرند.

آماده سازی وام مسکن

هنگامی که وام مسکن را آماده کردید، وقت آن است که بودجه خانه خود را شروع کنید. برای برخی افراد، این می تواند به معنای صرفه جویی در وام مسکن در پیش پرداخت باشد. برای دیگران، ممکن است به معنای کاهش هزینه های وام مسکن آنها باشد. به هیچ وجه نمی‌خواهم این را به مادر توصیه کنم که غیرفعال باشد. در حال حاضر با توجه به موارد فوق بهترین گزینه برای شما افزایش وضعیت اعتباری برای جلب توجه وام دهندگان است. قبل از خرید خانه مطمئن شوید که 80 درصد بودجه خود را اختصاص داده اید تا در هنگام خرید خانه آماده باشید و در مورد مبلغ پرداختی زیاد به فروشنده فشار نیاورید. سعی کنید خانه ای متناسب با بودجه خود پیدا کنید و به دنبال خانه های گران تر نباشید. برای اطلاع از روند خرید خانه در منطقه 22 و پروژه های جدید می توانید با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

آخرین کلمه

سوال بسیاری از صاحبان خانه این است که آیا اکنون زمان مناسبی برای فروش خانه است؟

به همین دلیل ما علاوه بر رضایت مشتری و راهنمایی خریدار در سایت خود سعی کردیم به فروشندگان نیز مشاوره دهیم. امید و هدف ما از این سایت این است که بینش و نکات مفیدی در مورد نحوه فروش خانه به صاحبان خانه ارائه کنیم. کارشناسان ما در گروه املاک راشا سعی می کنند وضعیت بازار مسکن را برای شما تحلیل کنند تا بتوانید شک و تردید خود را در مورد فروش مسکن برطرف کنید و در زمان مناسب تصمیم درستی بگیرید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما