رستمین: حضور در جام جهانی نامشخص است – بازی سوم

[ad_1]

کد خبر: 1815065 |
21 مارس 1400 ساعت 22:03
737 بازدید |

0
نظرات

ملی پوشان تپانچه کشورمان گفت: برای کسب سهمیه المپیک باید در همه مسابقات شرکت کنیم چرا که رنکینگ مهم است.

به گزارش “ورزش سه”، هانیه رستمیان درباره وضعیت تیم ملی تیراندازی گفت: خدا را شکر که اردوهای منظمی داریم و شرایط خوب است. جام جهانی مصر را داشتیم و برای آن آماده بودیم اما اعزام نشدیم.

تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: «ما برای بازی بعدی، اولین رویداد ما در برزیل در اواسط آوریل آماده می شویم. . هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. مسابقات مهم تری مانند بازی های آسیایی در پیش داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا برای این مسابقات آماده شویم.

رستمی در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی تپانچه یادآور شد: با تغییر رئیس فدراسیون مربیان ما نیز تغییر کردند. آقایان نصرف فهانی به عنوان سرمربی و صولت به عنوان مربی اضافه شدند. من قبلا با هر دو مربی کار کرده ام و امیدوارم با کمک آنها تمرینات خوب و نتایج خوبی در مسابقات داشته باشیم.

وی در خصوص سه دوره بعدی جام جهانی باکو، برزیل و کره و اینکه آیا تیم ملی به تمامی مسابقات اعزام می شود، گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را برای حضور در این مسابقات انجام می دهد. ما هم برای مسابقات آماده می شویم اما بستگی به شرایط لحظه آخری فدراسیون، ویزا و غیره دارد.

ملی پوشان تپانچه کشورمان در خصوص تاثیر رنکینگ بر حذف تیراندازان ایرانی از رنکینگ فدراسیون جهانی و حضور آنها در بازی های المپیک گفت: حضور ما در تمامی مسابقات مهم است زیرا اگر مقامی کسب نکنیم حتی در این صورت هم حضور داشته باشیم. داشتن یکی از آنها هنوز از توان یک فرد عادی خارج است.” اگر در جام جهانی شرکت نکنیم از کشورهای دیگر امتیاز تیراندازی می گیریم پس باید در تمام مسابقات جام جهانی و گرندپری هم شرکت کنیم. امتیازات اخیر گرندپری نیز بر رنکینگ جهانی تاثیر گذاشته است.

وی گفت: امتیاز این مسابقات بسیار مهم است زیرا سهمیه المپیک بر اساس رنکینگ توزیع می شود باید بتوانیم جایگاه خود را در رنکینگ حفظ کنیم. از این پس امتیازات و رتبه های مسابقات ما در توزیع سهمیه المپیک پاریس تاثیرگذار است.

رستم در مورد این اردو نیز گفت: بیشتر اردوهای ما در هانوفر آلمان برگزار می شود، چون مشکل گلوله داریم باید در هانوفر اردو بزنیم تا بتوانیم گلوله های بیشتری و مقداری گلوله برای تمرین تهیه کنیم تا بتوانیم قطار – تعلیم دادن. ” در کشور ما این اردو معمولا بین مسابقات و تیراندازی است.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما