fastescobanner

زندگی با سبزیجات در شدیدترین انزوای دنیا

[ad_1]

در رفتن شهر شیان در مرکز چین با جمعیت 13 میلیون نفری یکی از سخت‌ترین محدودیت‌های قرنطینه کرونا را دارد.

فرارو به نقل از واشنگتن پست نوشت: به ساکنان شهر دستور داده شده از روز دوشنبه در خانه های خود بمانند زیرا مقامات شهری کامیون های سبزیجات را از یک مجتمع آپارتمانی به مجتمع آپارتمانی دیگر منتقل می کنند تا به مردم محلی غذا دهند.

سرکوب جدید که یادآور قرنطینه اولیه سال 2020 در ووهان است، عزم چین را برای پایبندی به استراتژی “Zero Quad” طراحی شده برای ریشه کنی عفونت های ویروسی نشان می دهد. زمانی که میزان واکسیناسیون بیش از 85 درصد باشد قرنطینه شدید در آن کشور اجرا می شود.

با این حال، اتخاذ چنین روشی پرهزینه است، به ویژه به دلیل طیف وسیعی از سویه های قابل انتقال بیشتر که اخیراً کشف شده است. به گفته رسانه های دولتی، همه محصولات غیر ضروری در شیان به حالت تعلیق درآمده اند و تراشه ساز آمریکایی Micron و شرکت الکترونیکی کره ای سامسونگ نسبت به اختلال در تولید هشدار داده اند زیرا امکانات شرکت های مالی بزرگ در منطقه به شدت تفکیک شده است. تاثیر داشته است.

چین 200000 همسایه خود را پس از ابتلای یک نفر به ویروس کرونا منزوی کرده است. شهر باستانی شیان، که به دلیل سفالگری‌هایش در جاده ابریشم معروف است، نسبت به هر کشور دیگری تعداد مبتلایان به ویروس کرونا را کمتر دیده است: 155 مورد جدید در روز چهارشنبه در شیان گزارش شد که تعداد کل بیماران را به اینجا رساند. . به 1100 مورد در منطقه رسیده است. رکورد 39591 مورد جدید بیماری عروق کرونر قلب در همان روز در شهر نیویورک گزارش شد که جمعیت آن کمتر از شیان است.

با این حال، همه چیز نسبی است. به گفته کمیسیون بهداشت ملی چین، شیان منبع همه موارد انتقال ویروس کرونا به جز یک مورد در روز چهارشنبه در سراسر چین بوده است و تعداد موارد در این شهر به بالاترین حد در دو سال گذشته بازگشته است.

زندگی با سبزیجات در شدیدترین انزوای دنیا

این وضعیت فشار زیادی را به مسئولان شهری برای جلوگیری از شیوع این بیماری وارد کرده است. چین قرار است در ماه فوریه میزبان بازی های المپیک زمستانی باشد و رهبران ارشد مشتاقانه منتظر هستند تا تمام تلاش خود را برای رسیدگی به این رویداد انجام دهند. مقامات شهر نگفته اند که آیا هیچ یک از طمع های کشف شده در شیان حاوی سویه های آمیکرون هستند یا خیر.

یک مقام کمیسیون بهداشت روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری از شیان به دلیل انتشار ویروس به سایر استان‌ها انتقاد کرد و گفت که شهر باید کنترل‌ها را برای جلوگیری از شیوع کرونا تشدید کند. زمانی که جدایی هفته گذشته در شیان آغاز شد، هر خانواده اجازه داشت هر دو روز یکی از اعضای خود را برای تهیه غذا به بیرون از خانه بفرستد، اما قانون روز دوشنبه تشدید شد تا هر کسی بدون انجام این کار خانه را ترک کند. از آزمایش کرونا خودداری کنید.

مقامات محلی روز پنجشنبه گفتند، یک مرد 24 ساله پس از بازداشت توسط پلیس شیان در حین رانندگی در یک منطقه صنعتی، به دلیل نقض قوانین بازداشت به 10 روز زندان محکوم شده است. دو تن دیگر از ساکنان شیان به دلیل جعل مجوزهایی که به دارندگان اجازه می داد در شهر تردد کنند، دستگیر شدند.

گسترش خط ایمیکرون باعث شده است که چین نسبت به سیاست “Quid Zero” خود احساس مشروعیت داشته باشد و این باور را در این کشور تقویت کرده است که اقدامات ریاضتی این کشور موثر و ضروری هستند.

در اوایل هفته، پلیس محلی گزارش داد که مردی در یک شبانه روز با دوچرخه در روستایی دور از قرنطینه کیان تلاش کرده بود از محل فرار کند. پلیس این مرد را به یک بازداشتگاه مرکزی برد و او را 31 دلار جریمه کرد.

در سایر نقاط چین، محدودیت های ترافیکی تشدید شده است. این هفته، کلیپ هایی از مقامات استان گوانگشی در جنوب چین منتشر شد که در آن چند زندانی صورت خود را با پلاکاردهایی پوشانده بودند که تصاویر صورت خود را روی سینه خود داشتند. به گفته رسانه های دولتی، بازداشت شدگان در هنگام بسته شدن مرز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از مرز به ویتنام قاچاق می شدند و در آن زمان دستگیر شدند.

این اقدام آنقدر جدی بود که به ندرت توسط خبرگزاری دولتی پکن مورد انتقاد قرار گرفت. این خبرگزاری خاطرنشان کرد که چین از سال 1980 ایجاد وصله های عمومی را ممنوع کرده است. به گزارش خبرگزاری دولتی چین، مقامات گوانگشی در مواجهه با فشار فزاینده بر شهروندان برای جداسازی راه طولانی را پیموده اند.

در شیان، انزوای ناگهانی به این معنی است که بسیاری از ساکنان در هنگام کمبود غذا در خانه های خود حبس می شوند. ساکنان شهر به صورت آنلاین از افزایش قیمت ها از طریق خدمات توزیع مواد غذایی شکایت کرده اند. هشتگ «خریدن غذا در شیان سخت است» روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی چینی Weibo 300 میلیون بازدیدکننده داشته است.

هو شی جین، سردبیر سابق روزنامه دولتی حامی افراط گرایان چین، گلوبال تایمز، روز دوشنبه به Weibo گفت که مردم به جای انتقاد از شیان، باید از مقامات شهری حمایت کنند زیرا دولت محلی سخت در تلاش است تا بهبود یابد. وضعیت. او انجام میدهد

وی افزود: “ممکن است برخی از مردم در شهر مشکلاتی داشته باشند. من معتقدم که دولت در مورد آنها بسیار نگران است.” در شرایط کنونی، دنیای خارج باید مراقب باشد که بحث در اینترنت تشدید نشود.»

با ورود خط آمیکرون به چین، میلیون ها نفر از مردم چین به دلیل محدودیت های عروق کرونر بدون اینکه به خانواده خود برسند در تعطیلات رها می شوند. مقامات شیان با اعلام کمپینی در سطح شهر برای توزیع غذا بین ساکنان منزوی در منازل خود به انتقاد از عملکرد آنها پاسخ دادند.

صبح پنجشنبه، روزنامه رسمی شهر عکس هایی از کامیونی منتشر کرد که سبزیجات، کلم، تره فرنگی و کلم بروکلی را به مجتمع مسکونی Curzon Xian می رساند.

تیتر دولتی جیان ایونینگ نیوز بخوانید: «شما مجبور نیستید خانه را ترک کنید زیرا غذای کافی دارید.

اما در قسمت نظرات پست آنلاین درباره تحویل غذا، افرادی بودند که نوشته بودند هنوز این غذا را دریافت نکرده اند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر چین، محدودیت‌های سفر احتمالاً حداقل تا فوریه باقی می‌ماند، سومین سال متوالی که بسیاری از مردم چین نمی‌توانند برای جشن گرفتن سال نو چینی از شهر خود دیدن کنند. تعطیلات محبوب . این تعطیلات از 31 ژانویه تا 6 فوریه است.

مقامات محلی مردم را تشویق می کنند تا سال نو چینی را در خانه های خود جشن بگیرند. افرادی که قصد سفر به خارج از مناطق پرخطر ابتلا به ویروس کرونا را دارند باید قبل از ورود به شهر به مدت دو هفته یا بیشتر ایزوله شوند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما