ساعت هوشمند گارمین با نمایشگر OLED و شارژ خورشیدی!

[ad_1]

در رفتنگارمان یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعت های هوشمند در بازار است و بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام از این ساعت هوشمند استفاده می کنند. به نظر می رسد این شرکت می خواهد عمر باتری ساعت های هوشمند ممتاز خود مانند سری Garmin Vino را بهبود بخشد.

به گفته فرارو، گارمان به تازگی یک پتنت جدید به ثبت رسانده است. این پتنت‌ها به عنوان «ماژول‌های نمایش مجموعه انرژی» توصیف می‌شوند که بین پیکسل‌های فرعی نمایشگر ساعت هوشمند قرار دارند. این فناوری نمایشگر با روش فعلی نمایشگر شیشه ای گارمین پاور در ساعت ها، مانند سری های فونیکس و اینستینکت (که دارای یک لایه فتوولتائیک بین نمایشگر حافظه (MIP) بر حسب پیکسل و هسته شیشه ای است، متفاوت است.

ساعت هوشمند

گارمان در پتنت جدید خود توضیح می‌دهد که چگونه روش‌های موجود می‌توانند کیفیت صفحه نمایش را کاهش دهند: «تلاش‌هایی برای تجهیز ساعت‌های هوشمند به پنل‌های خورشیدی نیمه‌شفاف، مانند استفاده از سلول خورشیدی جداگانه در بالای نمایشگر، انجام شده است.» با این حال، داشتن چنین پوشش سلول خورشیدی باعث کاهش دید ماژول نمایشگر می شود. در اینجا ما به یک ماژول نمایشگر ذخیره انرژی یکپارچه برای ذخیره انرژی خورشیدی بدون مخفی کردن نمایشگر نیاز داریم.”

ساعت هوشمند

به نظر می رسد این روش گارمین عمر باتری مدل های آینده Venu یا Epix را با حفظ حالت پویای نمایشگر بهبود می بخشد (Vibrant رنگ های روشن و پر جنب و جوش را با حفظ کیفیت طبیعی ارائه می دهد). در حال حاضر، ساعت هوشمند Garmin Venu 2 Plus با یک بار شارژ بیش از یک هفته دوام می آورد که در مقایسه با Wear OS یا حتی ساعت های هوشمند WatchOS بسیار چشمگیر است. با این حال، در مقایسه با ادعای گارمان که ساعت هوشمند Fenix ​​7 Sapphire Solar Edition را می‌توان تا ۲۲ روز شارژ کرد، هنوز کوچک است.

گارمن می گوید این فناوری می تواند در دستگاه هایی غیر از ساعت های هوشمند نیز استفاده شود. هنوز مشخص نیست که ماژول نمایشگر صرفه جویی در مصرف انرژی هنگام اعمال بر روی نمایشگرهای OLED چگونه خواهد بود. با این حال، ایده ساعت های هوشمند بادوام تر همیشه ما را مجذوب خود کرده است و امیدواریم نتیجه دهد.

منبع: Android Central

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما