سیتی گروپ، بزرگترین بانک ایالات متحده در روسیه، کسب و کارهای بیشتری راه اندازی خواهد کرد.

[ad_1]

اعتبار …عکس استخر از کن سدینو

سناتور جو مانچین سوم، یکی از دموکرات‌های میانه‌روی پیشرو، دوشنبه اعلام کرد که از سارا بلوم راسکین برای پست بالای فدرال رزرو حمایت نمی‌کند، که احتمالاً به تایید وی پایان می‌دهد زیرا بانک‌های جمهوری‌خواه سخت‌گیرانه تمایل کمی به حمایت نظارتی نشان می‌دهند. شخصیت قدرتمند

بدون حمایت جمهوری خواهان در یک سنا که به طور مساوی تقسیم شده است، دموکرات ها به همه 50 سناتور نیاز دارند تا با حزب خود به خانم رای دهند. راسکین نایب رئیس فدرال رزرو شد جمهوری خواهان تاکنون از نامزدی او در کمیته جلوگیری کرده اند و نگرانی هایی را در مورد مقررات زیست محیطی و کار او در بخش خصوصی ایجاد کرده اند.

آقای. مانچین، بومی ویرجینیای غربی با روابط نزدیک با صنعت سوخت‌های فسیلی که عمدتاً برنامه‌های آب و هوایی پرزیدنت بایدن را رد کرده است، به اظهارات وی در مورد سیاست‌های آب و هوایی و انرژی اشاره کرد و به وضوح توجه داشته باشید که هیئت مدیره «موسسه‌ای نیست که تصمیمات مهم خود را سیاسی کند.

بیانیه‌های عمومی قبلی او نتوانست به طور رضایت‌بخشی به نگرانی‌های من در مورد اهمیت تامین مالی همه سیاست‌های انرژی بالا برای تامین نیازهای انرژی حیاتی کشورمان پاسخ دهد. مانچین در بیانیه ای گفت. من به این نتیجه رسیده‌ام که نمی‌توانم از نامزدی او برای عضویت در هیئت مدیره فدرال رزرو حمایت کنم.»

وی افزود: “فدرال رزرو باید بیشتر بر حذف مالیات های تورمی که به خانواده های کارگر آسیب می زند و بازگرداندن کارگران بیشتر به اقتصاد تمرکز کند.”

بدون حمایت او، خانم راسکین، فرماندار سابق فدرال رزرو و از مقامات دولت اوباما، بعید است که آرای لازم برای پاکسازی سنا را به دست آورد، مگر اینکه یک جمهوری خواه برای حمایت از او از صفوف خود خارج شود. رای ندهید.

ایان کاتز، مدیر عامل Capital Alpha Partners در واکنش به این خبر نوشت: تصمیم منچین احتمالاً به نامزدی راسکین پایان می دهد. اگر راسکین در یکی دو هفته آینده – شاید به زودی – عقب نشینی کند، تعجب نخواهیم کرد.

یک سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه متعهد شد که با نامزدی او پیش برود. مدارک راسکین و پشتیبانی خارجی.

کریس مگر گفت: «در مواجهه با کمپین بی‌سابقه و بی‌اساسی که توسط شرکت‌های نفت و گاز رهبری می‌شد، حمایت گسترده‌ای به دست آورده است.» کریس مگر گفت. سخنگوی کاخ سفید. ما برای حمایت متقابلی که او سزاوار آن است کار می کنیم تا بتواند توسط سنا برای این سمت مهم تایید شود.»

قانونگذاران در کمیته بانکی سنا در مورد خانم خانم اختلاف نظر دارند. نامزدی راسکین. جمهوری‌خواهان جلسه استماع را که به دموکرات‌ها اجازه می‌دهد تا فهرست کاملی از نامزدهای کلیدی بانکی، از جمله نامزدی جروم اچ پاول، رئیس فدرال رزرو، را به دلیل مخالفت‌ها با خانم، تحریم کنند. انتخاب راسکین.

پاتریک جی تامی، سناتور پنسیلوانیا، جمهوری خواه در راس کمیته، خواستار برکناری او شد. راسکین و اظهارات گذشته‌اش در روز دوشنبه در بیانیه‌ای درباره تغییرات آب و هوایی.

همانطور که بارها گفته ایم، اعضای جمهوری خواه کمیته بانکی آماده رای دادن به چهار نامزد دیگر فدرال رزرو هستند. تامی گفت. وی با استناد به سناتور شروود براون، یک دموکرات از اوهایو و رئیس کمیته، افزود: “امیدوارم رئیس براون فوراً با برنامه رای گیری برای این هفته حرکت کند.”

جمهوری خواهان به ویژه به نگرانی های خود در مورد خانم اشاره کردند. دوران راسکین در هیئت مدیره شرکت فناوری مالی. این شرکت، Reserve Trust، یک حساب معتبر نزد فدرال رزرو به دست آورد – به خدماتی که اکنون به طور قابل توجهی تبلیغ می کند دسترسی پیدا کرد – پس از خانم. ظاهرا راسکین از یکی از مقامات بانک مرکزی خواسته است تا مداخله کند.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. اما این حادثه سوالاتی را برانگیخت، زیرا او قبلاً برای فدرال رزرو کار می کرد و به دلیل اینکه حدود 1.5 میلیون از سهامی که به او داده شد تا برای تراست ذخیره خود کار کند، درآمد داشت. حزب خود او مرتباً زنگ در را بین تنظیم کننده ها و شرکت های مالی منفجر می کند.

جمهوریخواهان خواسته اند که خانم. راسکین پاسخ‌های بیشتری در مورد اتفاقاتی که در زمان حضور در هیئت مدیره شرکت رخ داده است، ارائه می‌کند، اما او به طور گسترده گفته است که در مواجهه با انتقاد قانون‌گذاران، نمی‌تواند به یاد داشته باشد که چه اتفاقی افتاده است. آقای. تامی به رهبری همکاران جمهوری خواه خود از رای دادن به خانم خودداری کرد. راسکین و سایر نامزدهای فدرال رزرو تا اطلاع ثانوی.

با این حال، اگر او نتواند همه آرای دموکرات ها را به دست آورد، احتمالاً مشکل حل خواهد شد.

نورث گفت: «اکنون که مشخص است سارا بلوم راسکین راهی برای تأیید ندارد، وقت آن رسیده است که کمیته بانکی سنا با چهار نامزد دیگر حرکت کند، زیرا کمیته برای هفته‌های جمهوری‌خواهان فشار آورده است.» سناتور جمهوری‌خواه تام تیلز از کارولینا دوشنبه نوشت. در توییتر.

علاوه بر آقای پاول که توسط جی نوشته می شود، آقای. بایدن لیل برنارد را به عنوان معاون رئیس فدرال رزرو و دو تن از دانشگاهیان، فیلیپ جفرسون و لیزا کوک را به عنوان فرماندار منصوب کرده است.

توبین مارکس از Evercore ISI پس از این خبر نوشت: «این به طور مؤثر نامزدی او را حذف می کند. روشن باشد



[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما