طرح حفاظتی باید به صورت شفاف بازنگری شود.

[ad_1]

عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی باید در فضایی کاملا شفاف و در فضایی کاملا تخصصی بررسی شود. میلیون ها نفر در کشور در فضای مجازی فعال هستند و نسبت به این موضوع حساس هستند.

جلال رشدی کوچی با انتقاد از عجله برخی نمایندگان مجلس در تصویب طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی و لزوم بررسی کارشناسی این طرح گفت: با توجه به اینکه این طرح ها زیاد است. ایرادات عمده به این موضوع که یکی از آنها خلاف قانون اساسی است، اما نمی دانم چند نفر از نمایندگان اصرار دارند که ایشان یک جور صحبت کرده و در مقابل مردم نوعی لجاجت نشان داده است. این نگرش ها بر آرامش روانی جامعه تأثیر می گذارد.

وی در ادامه گفت: با یکی از همکاران ما مصاحبه شد که در هفته اول اسفند این طرح را در کمیسیون ماده 85 تصویب می کنیم اما همه می دانند که تصویب این طرح در کمیسیون ماده 85 قطعاً انجام نمی شود. در یک روز انجام می شود تایید نمی شود. این نوع اظهار نظر و اصرار همکارانم جامعه و جامعه تجاری را شوکه می کند و نتیجه این است که مردم بیشتر عصبانی می شوند. این نگرش برخی همکاران منجر به ناامیدی در جامعه می شود. ما با مردم در ارتباط هستیم و در فضای مجازی فعال هستیم. این رفتارها باعث ایجاد تصورات بسیار منفی در جامعه می شود.

وی افزود: از همکارانم در کمیسیون ویژه می خواهم طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی را مطالعه کنند تا بتوانند روی ادبیاتی که استفاده می کنند تمرکز کنند و در این طرح تخصص پیدا کنند. شاید ندانند که 800 میلیون نفر مخاطب آنها هستند. میلیون ها نفر در کشور در فضای مجازی فعال هستند و نسبت به این موضوع حساس هستند.

رشدی کوچی در پایان خاطرنشان کرد: این پروژه باید در فضایی کاملا شفاف و کاملا حرفه ای بررسی شود و مردم از همه جزئیات مطلع باشند. من به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون قصد ندارم به صورت غیرحرفه ای به این پروژه رای بدهم. من در جلسات کمیسیون شرکت می کنم و از حقوق مردم دفاع می کنم.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما