“فاماس” تعریف جدید ماست.

[ad_1]

ماست پگاه “فاماس” با فرمول و بسته بندی جدید به عنوان تعریف جدیدی از ماست “ماست” با ویژگی های قابل رقابت و کیفیت قابل استفاده معرفی شد.

بر اساس این گزارش، ماست «فاماس» که پیش از این در محدوده محدودی از ایران تولید و توزیع می شد، با فرمول و بسته بندی بهبود یافته و با شعار «فاماس، تعریف جدید ما» به بازار عرضه شد. محصولات صبح در سال 1400 مهمان سفره نوروزی ایرانیان شد.

ویژگی خاص این محصول که در دسته ماست همزده قرار می گیرد، پروتئین بالای آن است که سرشار از کلسیم و اسید لاکتیک است که فاموس را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

برای ملاحظه مطالب بیشتر در مورد فاماس اینجا را کلیک کنید

در ادامه این گزارش آمده است که پیدایش ماست فاماس در پگاه نتیجه تحقیقات و نظرسنجی گسترده از مصرف کنندگانی است که ماست ترکیبی جزء لاینفک جعبه ناهار آنها شده است اما انتظار بیش از یک ماست مخلوط را دارند.

بر این اساس، در پی سلسله نظرسنجی های مصرف کنندگان و مصرف کنندگان از محصولات پگاها در ماه های ابتدایی سال جاری، نیاز و سلیقه مخاطبان با محصولات موجود در بازار ارزیابی و سنجیده شد و میزان استفاده از آنها نشان دهنده تولد یک میخ است. تولید – محصول. محصولات جدید از دوران باستان. از تولید لذت می برد.

هدف از تهیه این محصول استفاده و لذت بردن از ماست با طعمی خاص توسط همه اعضای خانواده است که مورد پسند فرزندان خانواده بوده و استفاده از آن برای سایر اعضای خانواده نیز حائز اهمیت است.

در حال حاضر پگاسوس دومین محصول جدید در ماست معروف 1400 بعد از خامه کره با بافت نرم و طعم ملایم است که در فروشگاه های سراسر کشور عرضه می شود تا مصرف کنندگان ایرانی را با تعریف جدیدی از ماست آشنا کند.

شرکت صنایع ایران ملک با سن 67 سالگی اولین تولید کننده لبنیات پاستوریزه و استریل در کشور شامل ماست و ست ماست پروبیوتیک می باشد. .

من باید بگویم “کیک پنیرپگاه یکی دیگر از محصولاتی است که پس از چند ماه عرضه توانسته رضایت مشتریان را با طعم های مختلف جلب کند و تجربه محصول جدیدی را خلق کند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما