ماکت چانگان CC 2022، سدان هیوندای

[ad_1]

در رفتن سدان Raytheon CC که سال ها پرچمدار سدان چنگان در بازار چین بود، اکنون برای فروش وارد نسخه 2022 شده است. با این حال، چانگان هیچ تغییر قابل توجهی در نسخه جدید ایجاد نکرده است و طراحی همچنان شبیه سدان های هیوندای است.

به گفته فرارو، Raytheon CC دیگر پرچمدار سدان های چانگان نیست و UNI-V جایگزین آن شده است. اما همچنان در چین و برخی از کشورهای آسیایی محبوب است. این خودرو در بازارهای جهانی بین 15 15000 تا 18 18000 قیمت دارد که در مقایسه با رقبای خود منطقی به نظر می رسد.

مقایسه Raytheon CC 2022 با فیس لیفت قبلی خود نشان می دهد که تغییرات در نسخه جدید فقط به سپرهای جلو و عقب ختم می شود. پنل تهویه، فرمان و اهرم دنده داخل کابین نیز تعویض شده است.

اما در مجموع نمی توان گفت که Chang’an چهره جدیدی معرفی کرده است و به نظر می رسد که شرکت چینی عمداً تغییرات اساسی در نسخه جدید ایجاد کرده است تا دوباره بدون هیچ هزینه ای از خط تولید استفاده کند.

چانگان ریتون سی سی یا هیوندای النترا 2018 چینی؟

تقریباً چهار سال از معرفی Raytheon CC به Changan می گذرد. در تمام این سال ها سدانی که توسط منتقدان طراحی شده بود متهم به کپی برداری از فرم طراحی خودروهای کره ای شده است. با این وجود، چونگان چندان به این انتقاد توجهی نکرد تا جایی که سدان پرچمدار سابق آن با شباهت بسیار زیادی که به خودروهای کره ای داشت، دل مصرف کنندگان چینی و آسیایی را به دست آورد.

نگاهی گذرا به Raytheon CC را می توان نسخه چینی هیوندای النترا 2018 نامید. طراحی بدنه، شکل کابین، چراغ های جلو و عقب و خطوط و برآمدگی های کپی شده از نسخه کره ای.

ماکت چانگان CC 2022، سدان هیوندای

هیوندای النترا مدل 2018

در همین حال، تنها تلاش برای متمایز کردن چانگان سپر، شیشه جلو و رینگ است. اما این تغییرات اتهام کپی برداری از طراحی Raytheon CC را از طراحی هیوندای الانترا 2018 حذف نکرد.

از نظر ابعاد، Raytheon CC نیز از نظر طول، عرض و ارتفاع تفاوت چندانی ندارد و به نظر می رسد چانگان همه چیز را برای یک کپی کامل از نسخه کره ای فراهم کرده است.

مشخصات فنی و ویژگی های Raytheon CC Model 2022

چونگان از نظر فنی تفاوت چندانی ایجاد نکرد و موتور 1.5 لیتری توربوشارژ JL473ZQ7 همچنان دیده می شود. موتوری که قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور است.

گیربکس این سدان از نوع گیربکس 7 سرعته دوکلاچه است که نسبت به گیربکس های خشک مشکلات کمتری مانند گرمایش زودرس را برای راننده به همراه دارد.

مصرف این خودرو 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و ظرفیت باک آن 62 لیتر است. Raytheon CC تا 1460 کیلوگرم وزن دارد.

کروز کنترل، هشدار خروج از خط، گرمایش و سرمایش صندلی های جلو، دوربین 360 درجه، سیستم پانوراما 360، فرمان برقی الکترونیکی (EPS)، سانروف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک، مجموعه قدرت، تجهیزات صوتی AM3D، کروز کنترل و ترمز دستی برقی. . Auto Hold، سیستم مانیتورینگ مستقیم فشار تایر، کنترل الکترونیکی پایداری از جمله ویژگی های این سدان چینی است.

تصاویر چانگان ریتون سی سی مدل 2022

ماکت چانگان CC 2022، سدان هیوندای

ماکت چانگان CC 2022، سدان هیوندای

ماکت چانگان CC 2022، سدان هیوندای

ماکت چانگان CC 2022، سدان هیوندای

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما