مدافع قهرمانی فوتسال بانوان در آستانه حذف از مرحله پلی آف – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1813698 |
14 مارس 1400 در 08:47
1,425 بازدید |

0
نظرات

99% صعود در پیکان و نیمه نهایی؛

چهار دیدار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد.

به گزارش “ورزش سه”، 8 تیم برتر پس از وقفه به دلیل برگزاری اردوهای ملی و دو بازی دوستانه با روسیه در لیگ برتر فوتسال بانوان پس از مرحله یک چهارم نهایی در مرحله گروهی حاضر شدند. تیم های برتر گروه اول مقابل تیم های برتر گروه دوم قرار گرفتند.

سرپرست گروه اول در پالایشگاه نفت آبادان رفسنجان به مصاف مس رفت. پالایش قهرمانی فصل گذشته بود و مس دو فصل پیش قهرمان فوتسال بانوان شده بود و شاگردان عطیفه رضایی این بازی خانگی را با پیروزی به پایان رساندند و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند تا مسی ها روندی فوق العاده بعداً به مرحله گروهی برسند. 0 برای عبور از سد پالایشگاه نفت آبادان با پیروزی غیرمنتظره.

تیم ملی حفاری اهواز سومین تیم گروه دوم خانه بوتا پارس ایرانیان بود.

نصر فردیس کرج در ملارد با نتیجه 3 بر یک فرهان را شکست داد تا ناصری ها یکی از تیم های ستاره و مستعد لیگ فوتسال بانوان امید خود را برای صعود به نیمه نهایی دوچندان کنند و در خانه نسبتا راحت کار کنند. .

تماشایی ترین بازی رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی نیز روز گذشته در شیراز برگزار شد که در آن پکان با 8 گل قاطعانه فجر صنعت شیراز را شکست داد و شاید ایجاد شگفتی در تهران تنها مانع از صعود شاگردان اردلانی به نیمه نهایی شود.

گفتنی است دور برگشت بازی ها جمعه هفته آینده (20 اسفند) برگزار می شود و معمولا تیم های راه یافته به نیمه نهایی در نتیجه دور برگشت مشخص می شوند.

مرحله یک چهارم نهایی – دور:

مس رفسنجان 2-0 پالایش نفت آبادان
کاوش ملی اهواز 1-2 بوثا پارس ایرانی.
فرهان ملارد 1-3 نصر فردیس کرج
پویندگان سنت فجر شیراز 0-8 پکان تهران

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما