همه همکاران رئیس جمهور

[ad_1]

دیروز خبر رسید آجودان رئیسی هم انتخاب شده است. امیر سید محمدرضا حسینی فرمانده کل سپاه به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور منصوب شد. دستیاران روحانی سرتیپ حسین، ولیوند، دستیار احمدی نژاد، سردار سرتیپ حسین افشارزاده و دستیار خاتمی سرتیپ عباسعلی نیکومنش بودند. ما معمولاً چیز زیادی در مورد دستیاران رئیس جمهور نمی دانیم. پروتکل امنیتی اجازه مصاحبه با آنها را نمی دهد، چه در دوران مسئولیتشان و چه بعداً که خاطرات جالب و شنیدنی از حضور در یک کشور رتبه دوم دارند.

در همه کشورهای جهان، افسر نظامی همیشه هنگام استقبال و استقبال افسران دیگر در کنار آنها است و زمانی که رئیس جمهور از مراسم عبور می کند و سرود ملی نواخته می شود در کنار رئیس جمهور است. آجودان یا «فریار» از میان نظامیان برجسته از درجه ثروتمند یا نجیب به ریاست جمهوری انتخاب می شود. و در حرکات نظامی ماهر و انعطاف پذیر باشد. پذیرایی رسمی و نیمه رسمی و عزل رئیس جمهور در بدو خروج و ورود به کشور و همچنین پذیرایی و بدرقه میهمانان با نظارت و فرماندهی و کنترل مراسم نظامی و تنظیم صحنه ها با مکان و زمان رهبری و تماشای موکب. وظیفه اصلی دستیار رئیس جمهور است.

یکی دیگر از مسئولیت های مهم رئیس جمهور فرایر در طول سفرهای خارجی، اطلاع رسانی به رئیس جمهور از اسرار مراسم رسمی و مراقبت ویژه در اجرای دقیق مراسم است.

پذیرایی های رسمی یا مراسم بدرقه شامل ایستادن در جایگاه ها، پخش سرود ملی میهمان و کشور میزبان و مکان میهمان در سمت راست و رئیس میزبان در سمت چپ و دو قدم به سمت چپ، ادای احترام است. پرچم واحد و خورشید. این یک تشریفات است، اما در برخی کشورها ممکن است به دلیل ملاحظاتی بخشی از مراسم حذف شود که در این صورت، حلق موظف است به طرز ماهرانه ای تغییر را هدایت کند.

حضور محافظ در مراسم پذیرایی و بدرقه در جمع همراهان باعث ایجاد ناامنی می شود و این امری غیرعادی است. در عصر صفویه و کاجار به متصدی این وظایف ایشیک آغاسی می گویند. این اصطلاح مربوط به دوره کاجار به صورت فردی و جمعی به عنوان لقب کاجار به کار رفته است. اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های رئیس جمهور وجود ندارد،

اما دو نکته جالب درباره فرار روحانی و احمدی نژاد حضور آنها در نیویورک در کنار رئیس جمهور است. جالب ترین نکته در مورد یاران احمدی نژاد ثبت نام وی در انتخابات شورای شهر تهران در سال 96 است. حسین ولیوند دستیار روحانی زاده در اصفهان در 4 فروردین 1342، معاون آموزشی داووس و در سوابق وی فرماندهی دانشگاه و پرسنل ارتش است. فرماندهی ستاد ارتش (داووس) نیز از سوابق وی است. زمانی که روحانی به نیویورک اعزام شد، امیر ولیوند به عنوان دستیار ژنراتور مسئولیت اجرای مراسم را بر عهده داشت. گفته می شود غیبت فرهان در سه مراسم اول حسن روحانی منجر به ناهماهنگی در این سه مراسم شده است.

دستیار احمدی نژاد امیر سراتیپ افشارزاده بود. در همان زمان اخباری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه امیر ظاهراً علاقه مند به ساخت و ساز و باغبانی در پیاده رو خوابیده و در ساختمان مرکزی یا محل اجتماعات به سنگ پرانی و کاشت گل و گیاه مشغول بوده است. فضای کابینت. او در مراسمات لباس نظامی به تن می کند، بنابراین در هنگام ساخت و ساز باید لباس مخصوص بپوشد.

گفته می شد فضای سبز ساختمان های ریاست جمهوری و سنگ اندازی ها با نظارت و مدیریت نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی و پشتیبانی و خدمات رسانی انجام شده است. امیر سرتیپ حسین افشارزاده که برادر مدیرعامل وقت باشگاه استقلال نیز بود در انتخابات سال 96 شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد. او با اسفندیار رحیم مشایی رابطه خوبی داشت و در انتخابات شورای شهر تهران به عنوان یکی از نزدیک ترین نامزدهای احمدی نژاد شرکت کرده بود. همبازی خاص محمد خاتمی هم کاپیتان خوبی بود.

سردار احمدی مقدم در مصاحبه ای با بیان اینکه تحت نظر ایشان آموزش دیده اند، می گوید: یادم هست در تیرماه سال 58 به دفتری در نارمک رفتیم که مشغول جذب نیرو بود. آنها یک قرارداد سه ماهه با ما امضا کردند تا در طول سه ماه تابستان در آنجا کمک کنند، و سپس ما برمی گردیم.

اواخر تیرماه به پادگان امام علی (ع) سعدآباد رفتیم و دو هفته آموزش زیر نظر جناب سروان نیکومنش که بعداً سرتیپ شد گذراندیم. در زمان آقای خاتمی هم دستیار نظامی بود و همیشه همراهشان بود و هم مرد خوبی که از حزب شهید سید شیرازی بود و از ارتش آمده بود.»

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما