(ویدئو) رباتی که به کودکان 8 زبان صحبت می کند!

[ad_1]

در رفتنMiko اخیرا یک ربات آموزشی به نام Miko 3 طراحی کرده است. این شرکت ادعا می کند که ربات Miko 3 جذاب ترین ربات آموزشی است که تا کنون ساخته شده است و با پویایی های آموزشی و رشدی کودکان بین 5 تا 10 سال سازگار است.

به گفته فرارو، این ربات به هشت زبان صحبت می کند و دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ و دوربین HD با زاویه دید عریض است. Miko 3 با قیمت 99999 روپیه در هند به فروش می رسد و برای خرید در وب سایت های آمازون و میکو در دسترس است. این وب سایت در حال حاضر این ربات را به قیمت 18999 روپیه به فروش می رساند. Miko 3 در دو رنگ قرمز و آبی موجود است.

ویژگی های ربات آموزشی Miko 3

Miko 3 برای کودکان 5 تا 10 ساله طراحی شده است و مواد مناسب سن را در زمینه STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضی) آموزش می دهد و متناسب با پویایی های آموزشی و رشدی منحصر به فرد کودکان است. Sneh R. Vaswani، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Miko، می گوید: “Miko 3 پیشرفته ترین و هوشمندترین ربات این شرکت است.

ربات آموزشی // ویرایش

این ربات آموزشی محتوای برنامه های مختلف کودک را به کودکان آموزش می دهد و شامل بیش از 1000 بازی، فیلم، داستان، پازل، آهنگ، آموزش کدنویسی و جلسات یوگا می باشد. Miko 3 همچنین به والدین اجازه می دهد تا یادگیری فرزندان خود را از طریق برنامه Miko Parent پیگیری کنند. بچه ها همچنین به کد ربات دسترسی دارند و ربات به آنها یاد می دهد که چگونه ربات را از طریق برنامه نویسی کنترل کنند. به گفته این شرکت، تمام داده های کاربر با بالاترین استانداردهای امنیتی، از جمله سیاست های حفظ حریم خصوصی قوی و یک سیستم بسته با رمزگذاری پیشرفته محافظت می شود.

ربات آموزشی // ویرایش

Miko 3 دارای صفحه نمایش IPS است که می توان از آن برای تماس تصویری استفاده کرد. همچنین دارای بلندگوهای با عملکرد بالا، چرخ های لاستیکی و بدنه ABS است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است. این ربات دارای یک دوربین HD با زاویه باز، دو میکروفون MEMS، یک سنسور زمان پرواز و یک سنسور شنوایی سنج است که به ربات کمک می کند تا فاصله خود را از کودک دور کند و از برخورد ربات با کودک و محیط جلوگیری کند.

منبع: gadgets360

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما