چرا هیچ تیمی گوچی را نمی خواهد؟

[ad_1]

امسال پس از جدایی رضا کوچنژاد از زولو و قطع رابطه با این تیم، درخواست پیشنهادات جدیدی از لیگ بلژیک و هلند داشت که این اتفاق نیفتاد. گوچی که در فصل اول – تقریباً 14 سال بعد – با هیچ باشگاهی قرارداد نبست، ترجیح داد به پیشنهادات تیم‌های رده پایین فوتبال اروپا پاسخ مثبت ندهد و برای مدتی از فوتبال دور بماند. چندی پیش سایت ترانسفر مارکت به مجاد برچسب مستمری بگیر زد اما او این خبر را تکذیب کرد. این در حالی است که در هفته های اخیر از پرسپولیس به عنوان جدی ترین گزینه قوچان نژاد یاد می شود و بارها به این تیم لینک شده است.

رضا کوچ نژاد پس از جدایی از ذول و قطع همکاری با این تیم، درخواست پیشنهادات جدیدی از لیگ بلژیک و هلند داشت که این اتفاق نیفتاد. گوچی که در فصل اول – تقریباً 14 سال بعد – با هیچ باشگاهی قرارداد نبست، ترجیح داد به پیشنهادات تیم‌های رده پایین فوتبال اروپا پاسخ مثبت ندهد و برای مدتی از فوتبال دور بماند.

در ماه های ابتدایی لیگ اروپا، انتظار می رفت که کوئکندر به عنوان سهمیه فیفا و بازیکن آزاد با تیمی در خط حمله قرارداد ببندد، اما گوچی همچنان نتوانست روز خود را با همسر و فرزندش سپری کند. . موضوعی که خیلی ها را بر آن داشت که بگویند کوچ نژاد از فوتبال خداحافظی کرده و مهاجم 34 ساله سابق تیم ملی ایران دیگر نمی خواهد در سبزپوشان حضور داشته باشد.

با این حال گوچی در پی چنین شایعاتی مدعی شد که دیگر در اروپا بازی نخواهد کرد و احتمالا در صورت پیشنهاد به لیگ ایران خواهد رفت. کمی بعد از صحبت های کوچ نژاد، گمانه زنی ها درباره تیم آینده او شروع شد. مثلا یکی از شایعات حضور او در پرسپولیس بود. شاید ارتباط کوچ نژاد و پرسپولیس یکی از تکراری ترین شایعات در فصول مختلف نقل و انتقالات باشد که پس از قرمز شدن بازیکن سابق تیم ملی ایران هرگز به پایان نرسیده است. چه زمانی که گوچی در لیگ هلند درخشید و چه مدتی بود که از مستطیل سبز دور بود، نام او همیشه در گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس شنیده می شد چرا که این تیم به یک مهاجم نیاز داشت.

پس از اینکه کوچ نژاد رسما اعلام کرد از فوتبال خداحافظی نکرده و برای حضور در لیگ برتر ایران ابراز تمایل کرد، شایعات پرسپولیسی شدن این بازیکن دوباره مطرح شد. حمید مطهری سرمربی پرسپولیس اما در واکنش به شایعات مطرح شده گفت: در اینکه تیم پرسپولیس نیاز به ترمیم و تقویت دارد شکی نیست اما با قاطعیت می توانم بگویم که تاکنون درباره کوچ نژاد صحبتی نشده است. رسیده اند و این حدس و گمان رسانه ای است.»

یعنی پرسپولیس در حال حاضر پیشنهادی به قوچن نژاد نداده و در آینده نیز نیازی به حضور این مهاجم نخواهد داشت. مهاجمی که گل های مهمی برای تیم ملی به ثمر رساند که او را به یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دهه اخیر ایران تبدیل کرد. فولاد پس از تکذیب شایعات انتقال کوچنژاد به پرسپولیس، تیم بعدی او شد. تیمی که مربی آن نکونام و رابطه نزدیک او با رضا کوچ نژاد است را کسی نمی شناسد. حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد یک، دو هفته پیش در گفت و گو با ایران ورزشی، حضور گوچی در این تیم را تکذیب کرد و مدعی شد که نکونام نامی از قوچن زاد به عنوان خرید احتمالی این باشگاه نداشته است.

نکونام همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای آمدن به فولاد با کوچ نژاد صحبت کرده است؟ وی گفت: ما با کوچ نژاد صحبت نکردیم البته زمانی که به فولدا آمدم با او صحبت کردم اما او گفت فعلا نمی خواهد فوتبال بازی کند و از جذب او خودداری کردیم و دیگر به کوچ نژاد نیاز نداریم. چون ما دو بازیکن خوب داریم و آماده هم داریم.» بعد از این دو نفر، همسایگان ما جوانانی هستند که می توانند به زمین بروند.

موضوع کلیدی این است که چرا انتقال گوچی به تیم ایرانی قطعی نخواهد شد. یکی از دلایل اصلی این امر ممکن است توافق بر سر مبلغ قرارداد باشد. وقتی مهاجمان لیگ دسته دوم ایران حاضر به معامله ریالی و معامله دلاری با تیم ها نیستند، قطعا قوچ نژاد که سر و گردنش از اکثر مهاجمان لیگ بالاتر است، این کار را نخواهد کرد. آی تی. به یک تیم کوچک ایرانی بپیوندید. هیچ انتهایی در آن وجود ندارد. در سال‌های اخیر، برخی از بازیکنان لیگ ایران قرارداد دلاری امضا کرده‌اند که می‌تواند انتظارات را برای مهاجم باکیفیتی مانند کواچ‌نژاد افزایش دهد. از سوی دیگر مهاجم سابق تیم ملی همواره از تمایلش برای حضور در لیگ ایران صحبت کرده و باید دید حضورش در لیگ ایران و پیامش به پیراهن باشگاه ایرانی محقق خواهد شد یا خیر. یا نه.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما