چگونه آدرس جدید 120 خودروی جدید را از بین ببریم؟

[ad_1]

احتمالاً عاملی است برای اینکه چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند – و چرا آنها ماشین ها را به فروش می رسانند. گاهی حتی یکی نافرمانی هدایت و روشنگری برمن به عنوان یک اشتباه ثبت شده است. یعنی ماشین ما در پارکینگ خانه یا در پارکینگ یا در پارکینگ نبود! این امکان هم وجود دارد که پلیس هر لحظه ماشین ما را توقیف کند. برای اون ماشین جای پارک همچنین باید تمام جریمه ها را پرداخت کنیم. از طرف دیگر، هر چقدر هم که قانوناً باشیم، یک زمانی است که ممکن است حواس چراغ قرمز نباشد یا مجبور شویم از فرصت استفاده کنیم و با تلفن همراه صحبت کنیم و ندانیم که تخلف انجام شده است یا خیر. ثبت شده است یا خیر

اگر بخواهیم بتوانیم اینگونه خودرو را بفروشیم یا از پارکینگ گواهینامه بگیریم، وقتی مجبور به افزایش بیش از حد جریمه نشدیم، بهتر است یک بار برای همیشه این کار را انجام دهیم. درخواست علیه ما دستگاه را می بینیم. یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای رسیدن به محل کار مراجعه به کلانتری است.

منظور از شکستن ماشین چیست؟

تخلف دستگاه در واقع تخلف از سابقه کار و جریمه است. تمامی جریمه های دویدن و تسلیم شدن با دوربین دوچشمی و حتی ثبت می شود نمره شهادت منفی در راهنمای سیستم پلیس ثبت شده است. معمولا جریمه ها یا به صورت خودکار تحویل داده می شود یا بر روی دستگاه منتقل می شود. علاوه بر این، همانطور که گفته شد، این روزها راهنمایی بصری این پلاک ماشین های متخلف را ثبت و در قالب پیامک جریمه می کند.

تصادف خودخواسته با آدرس سایت جدید راهور 120

یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای رهایی از تصادف مکان سایت راهور است. این سایت چندین بار آپدیت شده و دستخوش تغییراتی شده است. این تغییرات نشان دادن جریمه‌ها را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

برای دریافت استعلام از سایت جدید پلیس راهور 120 باید به آدرس service.rahvar120.ir/page/infractions-police مراجعه کنید. در اولین صفحاتی که باز مانده می خواهم به کار خود ادامه دهید سامانه سها ثبت نام. ثبت نام در سخا واقعا کار سختی نیست و زمان زیادی را از شما نمی گیرد. فقط باید یک شماره موبایل با اون ممبر در سایت داشته باشید، باید اسم خودتون رو داشته باشید. این بدان معنی است که هر فرد فقط می تواند به نام خود تخلفات ماشینی را درخواست کند.

در پایان زمان برسید سایت راهور 120 در صورت استعلام شدید و مخرب باید دستگاه های بارکد مشخص شده را در قسمت های مشخص شده وارد نمایید. این بارکد کد شماره 8 یا 9 است که روی کارت دستگاه نوشته شده است. همچنین باید کد امنیتی یا عنوانی که روی نشانگر نمایش داده می شود را وارد کنید. اکنون می توانید لیست جرایم ماشینی وارد شده را مشاهده کنید. حتی اگر تخلف شما صفر باشد، پیام نقض نمی شود.

در واقع ضبط رخنه ماشین جدید از سایت جدید راهور خیلی فقیه با سایت قبلی سازماندهی نشده است و فقط سینتکس این رخنه بهبود یافته است. با مشاهده لیست تخلفات می توانید هر یک از جریمه های مورد نظر خود را انتخاب و پرداخت کنید. یعنی لازم نیست همه جریمه ها را یکجا تسویه کنید. می توانید هر تعداد جریمه ای را که می خواهید پرداخت کنید و در پایان آن را پرداخت کنید. تخلف پرداخت در انتهای صفحه پیدا کنید.

البته برای یافتن سایر خدمات آنلاین نیز می توانید از سایت راهور استفاده کنید. مهمترین این خدمات عبارتند از:

  • پلاک وضعیت استعلام
  • نمره استعلام شهادت منفی
  • تبدیل پلاک جایگزین اینترنت
  • تصادفات استعلام اجرا می شود
  • کارت سوخت و کارت ماشین از اداره پست

چگونه آدرس جدید 120 خودروی جدید را از بین ببریم؟

نکات مهم به ویژه در سایت راهور برای خلافت

توجه داشته باشید که با تمام تغییراتی که در سایت ایجاد شده است، اطلاعات همچنان آفلاین بوده و به صورت هفتگی آپدیت می شود. یعنی جرایم در سایت در فواصل یک یا دو هفته ای انجام می شود. در صورت پرداخت جریمه از طریق این سایت، اطلاعات مربوطه تا ۷۲ ساعت پس از دریافت چمدان توسط پلیس ثبت خواهد شد.

نکات مهم دیگر آی پی های خارج از کشور شما نمی توانید وارد سایت راهور 120 شوید. بنابراین اگر می خواهید از این سایت برای دریافت تخلف و پرداخت جریمه استفاده کنید، حتما سیستم VPN یا تلفن همراه خود را خاموش کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موارد زیر می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

چگونه یک موتور معیوب پیدا کنم؟

روش های دیگر بازجویی علیه ماشین است

همچنین اگر می‌خواهید راه‌ها و روش‌های خلاصی از سؤال را بدانید، دستگاه بیش از این است. همچنین می توانید از ابزارها و روش های زیر برای ارائه اطلاعات در مورد میزان جریمه ماشین آلات استفاده کنید:

  • به پلیس 10+ مراجعه کنید
  • پرس و جو خودکار با استفاده از کد USSD
  • پیام استعلام خودرو با کد VIN
  • پرس و جو خودکار با برنامه های تلفن همراه مانند یبوست و …
  • استعلام خودرو با دستگاه پلاک

اطلاعات آخرین میزان جرایم رانندگی و روش های بازجویی از خودرو

اگر می خواهید درباره انواع تخلفات رانندگی و اغراق، راه های رهایی از تخلفات خودرو و شرایط بیمه نامه شخص ثالث خودرو و بدنه ماشین های مختلف بیشتر بدانید، می توانید از اینجا به اپلیکیشن یا وبسایت مراجعه کنید. حتی می توانید در این سایت بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را با شرکت های مختلف بیمه مقایسه کنید و بهترین گزینه را به صورت آنلاین خریداری کنید تا نگران جریمه نشدن بیمه شخص ثالث نباشید.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما