کلید: سیستم پرداخت باید فورا و عادلانه اصلاح شود

[ad_1]

رئیس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و متخصصان حوزه خود، حتی کسانی که مخالف منافع دولت هستند، در ارتباط باشند.

به گزارش فارس، سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح چهارشنبه در دیدار رئیس جمهور با تجلیل از شخصیت و بیانات دولت سیزدهم در دیدار با مردم کوم در 20 دی ماه با اشاره به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: دولت سیزدهم به عنوان رهبر معظم انقلاب در این زمینه تلاش کرده است. همه مقامات دولتی باید برای حفظ این شخصیت تلاش کنند.» ببخشید و تکمیل شوید و به نحوی خوب پیش بروید.

رئیس جمهور از اعضای دولت خواست علاوه بر جلساتی که با مدیران و کارکنان زیرمجموعه خود برگزار می شود، با مراجعه کنندگان به مراجعین و دستگاه ها تعامل و دیدار داشته باشند.

رئیسی از همه مسئولان دولتی خواست افراد را به عنوان ناظران معتبر معرفی کنند و گفت: در صورت دریافت گزارش از سوی مردم، آن را به دقت بررسی کنید و در صورت اقتضا به آن اقدام کنید.

رئیس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست با نخبگان و صاحب نظران حوزه خود حتی مخالفان مصالح دولت ارتباط برقرار کنند و گفت: هیچ ارگان دولتی نباید با نخبگان ارتباط داشته باشد. حوزه مدیریتی آنها را نادیده بگیرید و جلسات و گفتگوهای منظمی را با متخصصان حوزه خود داشته باشید.

رئیسی در بخش دوم سخنان خود بر لزوم ایجاد و اجرای نظام عادلانه پرداخت حقوق تاکید کرد و گفت: به عنوان دولت سیزدهم بر اساس اعلامیه و چشم انداز این دولت باید مقدمات پرداخت حقوق را فراهم کنیم. حقوق.” حقوق معقول کاری که امروز انجام می شود، یک چانه زنی در نظام پرداخت است که باید در چارچوب یک سیستم پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رئیسی گفت: تشکیل کارگروهی برای تدوین قانون جدید، یکسان و عادلانه برای پرداخت حقوق در مدت زمان کوتاه ضروری است و این قانون پس از تصویب در مجلس، تمامی قوانین موجود را ملغی و لغو می کند. آئین نامه.” حقوق و مزایای قابل پرداخت بین آژانس های مختلف. اعلام.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان ذیربط تاکید کرد که به هیچ وجه نباید اجازه افزایش قیمت کالاها را بدهند و گفت:

رئیسی تاکید کرد: متأسفانه برخی جریان ها سعی در ایجاد ناامیدی و ناامیدی در بین مردم دارند و دستگاه های اجرایی و دولتی باید با گزارش و گزارش کارهای انجام شده و نشدن، تلاش کنند تا مردم را نسبت به آینده کشور خوشبین کنند. “

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما