گوشی های پرچمدار شیائومی 12 در راهند!

[ad_1]

در رفتن ما شایعات و گزارش های غیر رسمی زیادی در مورد آخرین گوشی پرچمدار شیائومی، این سری داریم. شیائومی 12 سرگرم شدیم تا اینکه بالاخره غول فناوری چینی این سری را با سه مدل معرفی کرد شیائومی 12 اصلی، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس روز سه شنبه 7 دی ماه رسما عرضه شد تا به تمامی شایعات جالب ماه های اخیر پیرامون این گوشی ها پایان دهد.

به گزارش فرارو، غول فناوری جهان، شیائومی، بزرگ‌ترین رویداد تولید خود را در بعدازظهر سه‌شنبه، 28 دسامبر، به وقت محلی در چین برگزار کرد که محصول پرچم‌دار آن، گوشی‌های سری 12 شیائومی بود. این گوشی ها که طبق سنت شیائومی در سه مدل رونمایی شده اند، از 31 دسامبر (جمعه 10 ژانویه) در چین برای فروش عرضه می شوند، اما هنوز تاریخ عرضه و قیمت جهانی آن ها اعلام نشده است. در ادامه شما را با ویژگی های رسمی اعلام شده این سه مدل آشنا می کنیم.

مدل پایه شیائومی 12

اگرچه شیائومی همیشه بازار جهانی گوشی های رده پایین تا میان رده را هدف قرار داده است، گوشی های پرچمدار آن نیز در طول سال ها به آرامی و پیوسته در حال بهبود ویژگی های خود بوده اند. امسال، هر دو مدل رده بالای این شرکت از قوی‌ترین تراشه کوالکام تا به امروز، یعنی نسل اول اسنپدراگون 8 استفاده می‌کنند. این باعث می شود شیائومی یکی از اولین شرکت هایی باشد که دستگاهی را با استفاده از این تراشه راه اندازی کرده است.

شیائومی 12 اصلی در سه پیکربندی در چین عرضه خواهد شد. نسخه پایین تر، با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، با قیمت 3699 یوان (580) به فروش می رسد. نسخه دوم با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود که کمی بیش از 3999 یوان یا 628 دلار آمریکا قیمت دارد. گزینه سوم دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و 4399 یوان یا حدود 90690 قیمت دارد.

گوشی های پرچمدار شیائومی 12 رسما معرفی شدند

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی Full HD Plus AMOLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد. باتری 4500 میلی آمپری دستگاه از شارژ بی سیم سریع تا 67 وات و شارژ بی سیم تا 50 وات پشتیبانی می کند. علاوه بر این، یک شارژر بی سیم معکوس 10 واتی وجود دارد که به شما امکان می دهد هدفون های بی سیم خود را مستقیماً روی گوشی شارژ کنید.

شیائومی 12 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت، یک لنز ثانویه 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی برای چکمه‌ها است. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی روشن و صورتی پاستلی عرضه خواهد شد که همگی مات هستند. نسخه ای با پشت چرم سبز وگان نیز وجود خواهد داشت، اما رنگ های معمولی با بدنه شیشه ای و فلزی موجود است.

شیائومی 12 پرو

این بزرگترین مدل در این سری است، با صفحه نمایش 6.73 اینچی QHD + AMOLED با وضوح 1440p که توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود. پنل پشتی LTPO 2.0 همچنین به مدل پرو نرخ تازه سازی متغیری تا 120 هرتز می دهد که بسته به چیزی که روی صفحه نمایش داده می شود کاهش می یابد تا در مصرف باتری صرفه جویی شود. این نمایشگر همچنین نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز را ارائه می دهد.

گوشی های پرچمدار شیائومی 12 رسما معرفی شدند

شیائومی 12 پرو تنها گوشی این سری است که دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی دستگاه از شارژ بی سیم 50 واتی با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی پشتیبانی می کند. شیائومی 12 پرو همچنین دارای سه دوربین پشتی است که هر کدام دارای لنز 50 مگاپیکسلی هستند. دوربین اصلی دارای سنسور سونی IMX707 با لنز af / 1.9 با دیافراگم 7P، دوربین دوم دارای لنز af / 1.9، 5P و دوربین سوم دارای سنسور فوق عریض با لنز af / 2.2 با دیافراگم 6P و میدان 115 درجه است. . این دستگاه همچنین از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می کند که برای برخی از بهترین پرچمداران بازار نیز بسیار بالاست.

گوشی شیائومی 12 ایکس

این مدل ارزان‌ترین و در واقع پایین‌ترین مدل این سری است و ممکن است به تمام بازارهای جهانی راه پیدا نکند، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد عرضه بین‌المللی آن نداریم. این تنها نسخه ای است که پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8 را دریافت نکرد و با اسنپدراگون 870 قدیمی جایگزین شد. شیائومی 12 ایکس از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی نمی کند و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن مانند مدل استاندارد شیائومی 12 با شارژ کابل تا 67 وات قابل شارژ است. اندازه صفحه نمایش آن مشابه مدل پایه و 6.28 اینچ است.

گوشی های پرچمدار شیائومی 12 رسما معرفی شدند

به نظر می رسد این دوربین دارای ویژگی های مشابه شیائومی 12 است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی پشتی، لنز ثانویه 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو می شود. Xiaomi Series 12 اولین خط تولید این برند بدون برند این شرکت است من نام برده شده است. سیستم نامگذاری جدید در جولای سال جاری راه اندازی شد، زمانی که این شرکت به طور رسمی بخش Mi را برای احیای برند پرچمدار شیائومی منتشر کرد.

منبع: phonearena

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما