یک قورباغه مرزی کاملا عجیب و با طراحی متفاوت

[ad_1]

برترین ها: این قورباغه که در هفته های اخیر در مقاطع مختلف اعلام شده بود و با کمی تفاوت همراه بود، سرانجام به طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی آزاد شد.

قورباغه

تیتراژ ابتدایی سریال بسیار یادآور یک سری جاسوس های واقعی است. نمایش چهره ها و تصاویر شما در این سکانس های مختلف چهره ها و موسیقی آرام و گیرا در پس زمینه این تیتراژ، هر بیننده ای را به یاد عنوان این سریال جاسوسی تاریک و جذاب از سال ها پیش می اندازد.

قورباغه

قسمت اول قورباغه «آفریقا» نام دارد که به اولین فیلم ساخته شده توسط هومن سیدی اشاره دارد. همچنین نسخه رایگان فیلم فرانسوی La Hain or Hate ساخته متیو کاسوویتز است.

قورباغه

یک روز پس از قیام منطقه ای در پاریس، وینسنت قلعه و دو دوست دیگر داستان نفرت را تعریف می کنند. پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات روز جمعه حمله کرد و صدها معترض را با کامیون بیرون کشید. این سه دوست به طور مداوم تحت نظر پلیس هستند و بیست و چهار ساعت از زندگی روزمره و گشت و گذار بی هدف خود را جستجو می کنند. سکانس آغازین فیلم با مونولوگ وینس شروع می شود و به همین ترتیب به پایان می رسد.

قورباغه

قورباغه

قورباغه

باران نیلی در یکی از روزنامه های ایران نوشت: «قورباغه» در قسمت اول این پیام را به مخاطبان می دهد که با سریالی متفاوت روبرو هستند. داستانش عجیب است و ساختارش از داستان هم عجیب تر است. دوربین در بسیاری از جاها بازیگران را تعقیب می کند و دنباله پلان های ارائه شده در دیالوگ را به تصویر می کشد. بازیگران غرق در داستان هستند و راوی هر بار یک کلمه را به زبان می آورد و باعث می شود که مخاطب احساس کند در نقطه ای بحثی وجود دارد. این به این دلیل است که قبلاً هیچ چیزی ثبت نشده است و همه چیز یکباره اتفاق می افتد.

قورباغه

اثر جدید هومن سیدی مانند سایر آثار او دارای یک برچسب خاص است. طراحی عجیب و متفاوت. اعتبار، موسیقی، فیلمبرداری، دیالوگ ها، بازی ها و همه چیز در یک خط کیلومترها با سریال ایرانی فاصله دارد. داستان از جایی شروع می شود که مخاطب انتظارش را نداشته باشد و به جایی ختم می شود که مخاطب با مشتی ابهام و علامت سوال انگشت به دهان می گذارد».

فرهاد یلدا در روزنامه همشهری نوشت: قورباغه در اپیزود اول با سریالی درگیر شد، انگار از دل همان مغز کوچک زنگ زده شخصیت هایش را صدا می زد تا قصه ای تازه در علف ها و سیگار و گره هایی که خیلی ها شروع کنند. قورباغه با دوربین در دست شیطان و الفاظ شیطنت آمیز مختلف و دزدی ها و دزدی های برنامه ریزی شده قتل را توصیف می کند، حداقل در قسمت اول هنوز مشخص نیست.

قورباغه

استفاده از روش‌های تکراری برای جذب مخاطب برای قسمت‌های بعدی، مانند به تصویر کشیدن قتل رامین توسط صابر اوبر نیز می‌تواند تلاشی ناموفق برای تلاش‌های مکرر با موضوع جنایت باشد. سریال و حالا سیدی دوباره آن را تجربه کرده است. شگفت آور برای قسمت اول قورباغه، اما هیچ چیز به اندازه موسیقی و آهنگ های پخش شده در اواسط سریال جذاب نیست. در اواسط سریال، ناگهان صدای آشنا برای مدت طولانی آرام می شود: “من می خواهم بخوابم” و وقتی این صدا با تیتراژ مطابقت داشت شگفت زده شد. یاسر بختیاری یا این خواننده رپ محبوب.

قورباغه

اما قسمت دوم «سگ ها را بکش» کمی هیجان انگیزتر از قسمت اول «آفریقا» به نظر می رسد. تحریکی که در ابتدا ناخن را می جود اما در نهایت ضعف خود را نشان خواهد داد.

قورباغه

قورباغه

قورباغه

قورباغه

آرش پارساپور در ویجایاتو نوشت: قسمت دوم قورباغه به معنای واقعی کلمه یک شوک است. دلیل اینکه این سریال بقای شخصیت صابر اوبر را نشان می دهد این است که به شعور مخاطب توهین می کند. سریال Valley هم سعی می کند معنا پیدا کند و با دلایلی مانند “خطای خون بالا” و “حق قلب” می خواهد بگوید که این شخصیت تا حدود 24 ساعت پس از شلیک گلوله در کنار مغز و قلب خود زنده مانده و از آن آگاه است. . کاملا محافظت شده

قورباغه

قورباغه

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما