fastescobanner

جوایز ویژه جشنواره کیف پول دیجیتال ایران سلولی

[ad_1]

ایرانسل با میزبانی این جشنواره، جایزه ویژه ای را برای کاربران کیف پول سامسونگ برای 20 گوشی هوشمند سامسونگ S21 در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشتریان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن در جشنواره شرکت کنند.

کاربران کیف پول دیجیتال ایرانسل تا پایان سال 1400 فرصت دارند با شارژ مجدد کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن و قرعه کشی 20 گوشی هوشمند امتیاز خود را در جشنواره افزایش دهند، فرصت بسیار خوبی برای شرکت دارم. S21.

بر این اساس به ازای هر 5000 تومان شارژ کیف پول دیجیتال یک امتیاز و به ازای هر 5000 تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال به ازای هر مشترک ایرانسل یک امتیاز تعلق می گیرد.

کاربران ایرانسل برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال خود می توانند به اپلیکیشن ایرانسل سلیمان مراجعه کنند و یا کد دستوری #1*6* را شماره گیری کنند.

همکاری با کیف پول دیجیتال ایران سل

کسب و کارهای آنلاین مختلف با افزودن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمند خود به کیف پول دیجیتال ایران سل می توانند فرصت بسیار خوبی برای ارائه طیف وسیعی از مشتریان ایران سل در بستر دیجیتال داشته باشند.

مشتریان ایران سل در هنگام شارژ کیف دیجیتال خود از طریق حساب بانکی خود تنها باید رمز یک حساب دیگر را در درگاه پرداخت بانکی وارد کنند و در هنگام استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال، دیگر نیازی به وارد کردن رمز ندارند. به این ترتیب کیف پول دیجیتال مکمل کاملی برای عملیات پرداخت و تجربه است و فرآیندهای پیچیده ای مانند دریافت رمز دوم پویا یا ثابت (بسته به مبلغ شارژ) یا ارائه اطلاعات محرمانه بانکی را حذف می کند و بستری امن و راحت را فراهم می کند. با پیوند دادن معاملات، مشتری خوشایند را تعیین می کنند.

ایران سل اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با ارائه زیرساختی امن و مدرن و با تکیه بر تعداد زیادی از مشتریان خود در جهت افزایش تعداد کاربران کیف پول دیجیتال و به تبع آن استفاده از کیف پول آنلاین و دیجیتالی نقش موثری ایفا می کند. در افزایش خدمات مرتبط سابقه و اعتماد کاربران ایرانسل، مشتریان را به استفاده از مشاغل مرتبط با کیف پول دیجیتال تشویق می کند.

جشن ها و هدایای مختلف و مزایای ویژه کیف پول دیجیتال، مصرف کنندگان را به استفاده و خرید بیشتر از تجارت مرتبط با کیف پول دیجیتال ترغیب می کند و رضایت آنها از خرید را افزایش می دهد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با قسمت کیف پول دیجیتال سایت ایرانسل تماس بگیرند.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما