fastescobanner

مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 اس را بررسی کنید.

[ad_1]

در رفتن شیائومی ردمی نوت 11 اس در حال حاضر یکی از محبوب ترین گوشی های بازار است و در اینجا قصد داریم نگاهی دقیق به ویژگی ها و طراحی این دستگاه داشته باشیم.

به گفته فرارو، گوشی های سری ردمی نوت 11 شیائومی شامل مدل های پایه ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو، ردمی نوت 11 پرو 5G و ردمی نوت 11 اس هستند. در اینجا قصد داریم نظرات اولیه خود را در مورد آخرین مدل از این سری Redmi Note 11S به اشتراک بگذاریم.

پس از خرید این گوشی می توانید چند دستگاه مفید را در جعبه خرده فروشی این گوشی مشاهده کنید. این تجهیزات شامل یک پوشش شفاف، یک شارژر 33 واتی و یک کابل USB-C است. این جعبه همچنین حاوی بروشورهایی است که حاوی اطلاعات کلی در مورد دستگاه است.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 اس را بررسی کنید.
Redmi Note 11S در عکس‌های رسمی شبیه به Redmi Note 11 است. اما وقتی نگاه دقیق‌تری به دستگاه بیندازیم، می‌بینیم که یک لایه شیشه اضافی در بالای جزیره دوربین وجود دارد که آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. این لایه همچنین باعث حرکت بیشتر دستگاه در زمانی که دستگاه روی سطح صافی قرار دارد می شود.

دوربین‌های Redmi Note 11S تفاوت چشمگیری با مدل‌های پایه این دستگاه دارند. Redmi Note 11S دارای سنسور 108 مگاپیکسلی f / 1.9 است که بالاتر از سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 استفاده شده در مدل پایه Note 11 است. همین امر در مورد دوربین سلفی پنل جلویی نیز صادق است. مدل پایه از یک سنسور 16 مگاپیکسلی f / 2.4 به جای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی f / 2.4 استفاده می کند.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 11 اس را بررسی کنید.
یکی دیگر از تفاوت های بزرگ Redmi Note 11S با دیگر گوشی های این سری، چیپست پیشرفته آن است. این گوشی از پردازنده Helio G96 مدیاتک بهره می برد. این پردازنده بر اساس فرآیند 12 نانومتری ساخته شده است. در این پردازنده، CPU دارای دو کلاستر است. اولی دارای دو واحد Cortex-A76 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز است، در حالی که دومی دارای شش واحد Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است.

رقابت با چیپست اسنپدراگون 680 مورد استفاده در مدل پایه ردمی نوت 11 با عملکرد 4 + 4 CPU جالب خواهد بود.

Redmi Note 11S دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 33 وات پشتیبانی می کند. شیائومی در تبلیغات خود اعلام کرده است که این باتری با شارژ صفر درصد در یک ساعت به طور کامل شارژ می شود. این ادعا قابل قبول به نظر می رسد، اما تا زمانی که تحقیقات کامل منتشر نشود، نمی توانیم مطمئن باشیم.

منبع: gsmarena

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما