fastescobanner

(فیلم) خلاصه بازی صنعت نفت 2 – پرسپولیس گل‌به‌خودی عجیب لک

[ad_1]

پرسپولیس در دیدار پایانی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با برتری دو بر صفر نفتی ها به پایان رسید. گل اول را صنعت نفت روی اشتباه حمید لاک و در دقیقه 9 روی ضربه غبیشاوی و در دقیقه 69 گل دوم زردپوشان آبادانی را مطلب زاده به ثمر رساندند.

در نتیجه فاصله امتیازات پرسپولیس و استیگال به 6 امتیاز رسید تا منصوریان مانند دوران حضورش در نفت تهران بار دیگر راه سرخپوشان را در لیگ مسدود کند. در این راه البته حمید لاک هم به منصوریان کمک کرد چون عملکرد او بسیار ضعیف بود و روی گل اول مسابقه اشتباه مهلکی انجام داد.

شاگردان گل محمدی با 45 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند تا به صورت مستقل از کاروان در کورس باقی بمانند.

نیمه اول

9 دقیقهاشتباه عجیب و وحشتناک حمید لاک در ارسال غبیشاوی به طرز عجیبی توپ را روانه دروازه پرسپولیس کرد تا آبادانی ها با یک گل از حریف پیش بیفتند. در این صحنه حمید لاک در مهار توپ ساده مرتکب اشتباه شد و توپ از دست او خارج شد و وارد توپ سفید شد.

16 دقیقهضربه سر تنها امیری علی شجاعی با اختلاف کمی از بالای دروازه خارج شد.

21 دقیقهحسن بیت سعید با اشتباه هنانوف اولین کارت زرد بازی را از زاهدی فرد دریافت کرد.

24 دقیقهداور به محمد خرمگاه از کادر فنی صنعت نفت و از اعضای کادر فنی پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

33 دقیقهدر مرداد ماه، ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به طرز خطرناکی بالا رفت.

35 دقیقهتک پاس ترابی در کنار امیری این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گروسیان قرار داد اما ضربه بازیکن پرسپولیس با استقبال دروازه بان نفتی ها همراه شد.

45 دقیقهگروسیان با یک دست از موقعیت بسیار خطرناک پرسپولیس در دروازه دور شد و اجازه نداد کمال گیبنیا دروازه صنعت نفت را باز کند.

نیمه دوم

48 دقیقه: پاس سریع رامین رضاییان با ضربه تامیروف بود که در اوت به بالای دروازه رفت.

50 دقیقهشوت از راه دور تامیروف به سختی توسط گروسیان دفع شد.

55 دقیقهضربه سر مهدی عابدی از روی خط شش قدمی دوباره توسط رضایین ارسال شد که با اختلاف از بالای دروازه گروسن به بیرون رفت.

60 دقیقهغبیشاوی به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت.

61 دقیقهبازیکنان پرسی پلیس بازی را غیرمنتظره آغاز کردند و در این مرحله نفت مهدی عابدی با دروازه بان تک به تک شد اما مهاجم سرخپوشان با بی دقتی توپ را به بدن گورسیان زد.

63 دقیقهپاس تند امیری به طرز خطرناکی از مقابل دروازه آیلمن و سر تامیروف عبور کرد و خارج شد.

69 دقیقهترفند فنی درخشان تهامی و پاس رو به عقب این بازیکن، محمود مطلق زاده را درست در کنار او تبدیل به گل دوم نفت آبادان کرد.

76 دقیقهامید حمیدفر دیگر هشدار بازی بود.

78 دقیقه: ضربه خطرناک حمیدفر با اختلاف کمی از کنار دروازه شانس به بیرون رفت.

یکپارچه سازی صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزداندوست، میثم تهدست، احمد شریعت زاده (83-زبیدی)، امید خلیقی، محمود مطلق زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری (70-حکیم نصاری)، حسن بیت سعید و شعیر (67) .

سنتز تخت جمشیدحمید لک، سیدجلال حسینی (علی نعمتی 86 ساله)، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، علی شجاعی (محمد عمری 71 ساله)، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی (46 ساله شیرزد تمیروف)، وحید. امیری، مهدی ترابی، احسان پهلوان و مهدی عبدی (86-علیرضا ابراهیمی).

داورمحمد حسین زاهد فرد

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما