fastescobanner

ژاپنی ها چه می خورند؟ از کریکت تا رتیل گورخری

[ad_1]

در رفتن حشرات از دیرباز در رژیم غذایی شهروندان ژاپنی در ژاپن مورد استفاده قرار می گرفته است و اکنون بازار رو به رشدی هستند. فروشندگان حشرات می گویند که دلیل خوردن حشرات در ژاپن فواید بی شمار تغذیه ای و دوستی با محیط زیست و همچنین پروتئین بالا بودن حشرات است.

به گزارش فرارو به نقل از دویچه وله; طرفدار حشره خوار Shuichi Ochiyama چندین کتاب آشپزی با دستورالعمل های سوشی مانند حشرات منتشر کرده است. وی از مردم خواست نگران مواد غذایی تهیه شده از حشرات نباشند. او می گوید حشرات یک رژیم غذایی متعادل و سالم برای نسل بشر فراهم کرده اند. با افزایش تعداد اشکالات در منوی رستوران ها در سراسر ژاپن، پیام آن ممکن است برای عموم مردم شادتر و قابل قبول تر شود.

ژاپن سابقه طولانی در استفاده از حشرات دارد. در بسیاری از مناطق روستایی ژاپن، جیرجیرک سرخ شده یا شیرین به عنوان میان وعده به کودکان فروخته می شود. با این حال، شرکت ها در حال حاضر به تولید انبوه و بازاریابی پرورش حشرات بر اساس مزایای بالای تغذیه ای و زیست محیطی آن می پردازند.

در سراسر ژاپن، فروشگاه های تخصصی انواع غذاها را می فروشند. از عنکبوت گرفته تا کریکت، بانگرا و زنجیر (کرم ملخ) در آنجا یافت می شود. در همین حال، رستوران ها با قرار دادن حشرات در منوی خود به عنوان آیتم های مورد علاقه خود، رویدادهای تبلیغاتی را تبلیغ می کنند.

Grillos یک شرکت فناوری غذایی است که در سال 2019 توسط تاکاهیتو واتانابه، استاد زیست‌شناسی در دانشگاه توکوشیما، برای پرورش خرچنگ و تبدیل آنها به غذا تأسیس شد.

این شرکت خاطرنشان می کند که فلسفه آن ایجاد یک “هماهنگی جدید” است که به حل مشکل از دست دادن پروتئین، ایجاد یک چرخه غذایی جهانی و ارائه یک رژیم غذایی سالم تر کمک می کند.

ژاپنی ها چه می خورند؟  از جیرجیرک تا چاودار گورخری

فومیا آکوبو، سخنگوی این شرکت به دویچه وله گفت:کریکت آنها برای مدت طولانی در ژاپن فروخته می شوند و ما آن را یک منبع غذایی مهم و مفید می دانیم. پرورش جیرجیرک آسیبی به محیط زیست نمی زند زیرا به زمین، آب و مواد خام بسیار کمی نیاز دارد، در حالی که نرخ تبدیل خوراک بسیار بهتری نسبت به گاو، طیور یا خوک دارد.»

آئوکوبو می‌گوید آتنایی و تیمش در حال حاضر در حال انجام تحقیقاتی برای تعیین ارزش غذایی واقعی کریکت و بهترین راه‌ها برای ادغام آن در زنجیره غذایی انسان هستند. با این حال، اکثر این داده ها اکنون یک راز کاملاً امن این شرکت است.

تحقیقات نشان داده است که خرچنگ ها سرشار از کلسیم، منیزیم، روی، آهن، ویتامین ها و فیبر غذایی هستند. علاوه بر این، کریکت را می توان به محصولات آرایشی، بهداشتی، دارویی و کود تبدیل کرد.

Akubo می گوید: “در حال حاضر ما در حال تبدیل کریکت به روغن و پودری هستیم که می تواند در آشپزی، تهیه بیسکویت، پودر کاری و سایر غذاها استفاده شود، و در حال برنامه ریزی برای گسترش تحقیقات خود در این زمینه هستیم.” “ما حشرات دیگر هستیم. آینده.”

ارزان و سازگار با محیط زیست

میزبان رویدادهای مزه حشرات در رستوران Noko در توکیو باشید. ریوتا میتسوشی که بر توسعه شرکت نظارت می‌کند، می‌گوید: “ما در سال‌های اخیر شاهد افزایش زیادی در علاقه به خوراک حشرات بوده‌ایم. مردم مشتاق هستند چیزهای مختلف و غیرعادی را امتحان کنند.”. جیرجیرک و ملخ برای بسیاری از مردم آشنا هستند، اما ما تعداد زیادی کرم ابریشم و عنکبوت را به عنوان غذا می فروشیم.

میتسوشی می گوید کرم مورد علاقه او لارو زنبور عسل است. سوپ مس آسیاب شده به طور سنتی با زنجبیل و بادام زمینی در ماه های پاییز در شهرهای کوهستانی مرکز ژاپن درست می شود.

میتسوشی می گوید که او طرفدار رتیل های خوراکی گورخری نیست. چون شخصاً از عنکبوت می ترسد. او می گوید که مشتریان این مغازه در بین هر سن و جنسیتی ماجراجوترین هستند.

“مهم ترین پیامی که ما باید به مشتریان خود بدهیم این است که غذایی که می فروشیم در واقع بسیار خوشمزه است. می توانیم به مردم بگوییم که خرید آن ارزان است، دوستدار محیط زیست و سالم است، اما اگر مردم بسیار نگران هستند. “در مورد سلیقه، آنها آن را نمی خرند.”

سایر شرکت ها در ژاپن نیز به دنبال محصولات غذایی مبتنی بر حشرات هستند. Bakery Pasco در ابتدا فروش کیت های خانگی با آرد کیک آسیاب شده را آغاز کرد و اکنون طیف گسترده ای از مواد غذایی کرم ابریشم را با نام تجاری Silk Food تولید می کند.

در شهر جنوبی کوماموتو، یک دستگاه خودکار از پیش پخته شده توجه مردم را به خود جلب کرده است و سوسک غواص ژاپنی، شفیره کرم و سوسک کرگدن ژاپنی را برای صبحانه می فروشد. برای کسانی که طعم شیرین را دوست دارند، برخی از محصولات موجود در دستگاه با شکلات پوشیده شده است.

طرفدار حشره خوار Shuichi Ochiyama چندین کتاب آشپزی با دستورالعمل های سوشی مانند حشرات منتشر کرده است. وی از مردم خواست نگران مواد غذایی تهیه شده از حشرات نباشند.

او می گوید حشرات یک رژیم غذایی متعادل و سالم برای نسل بشر فراهم کرده اند. با افزایش تعداد اشکالات در منوی رستوران ها در سراسر ژاپن، پیام آن ممکن است برای عموم مردم شادتر و قابل قبول تر شود.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما