fastescobanner

گوشی مرموز مرسدس F1 حاصل همکاری بنز و شیائومی است.

[ad_1]

در رفتن برند Redmi از همکاری با تیم بنز موتور مرسدس-AMG F1 برای ساخت نسخه ویژه گوشی های سری K50 خبر داده است.

به گزارش فرارو، برند Redmi تحت حمایت شیائومی امروز رسما همکاری خود را با تیم مرسدس AMG F1 اعلام کرد. این شرکت می گوید که مرسدس به عنوان یک شریک ویژه در توسعه تلفن های هوشمند برای دستیابی به عملکرد استثنایی وارد میدان خواهد شد.

در این گزارش همچنین آمده است که مدلی از گوشی هوشمند سری Redmi K50 با نام مرسدس F1 عرضه خواهد شد. این مدل احتمالا یک نسخه خاص خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه آینده وجود ندارد.

همانطور که می دانیم، این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming Edition در بازار چین است. این مدل گوشی همانطور که از نامش پیداست مدل گیمینگ سری K50 خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود که مرسدس F1 Limited Edition احتمالا نسخه ای ویژه از همین مدل گیمینگ باشد که در تاریخ 16 فوریه (17 فوریه) عرضه خواهد شد.

گوشی مرموز مرسدس F1 حاصل همکاری بنز و شیائومی است.
بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند مرسدس F1 با رنگ بندی مشابه خودروهای مرسدس F1 عرضه خواهد شد. به عنوان مثال، رنگ خاکستری پنل پشتی با ردیف های مثلث مشکی در دو طرف قاب و همچنین در دو طرف ماژول دوربین پنل پشتی. دو ضلع از سه ضلع مثلث به رنگ فیروزه ای طراحی شده است.

این گوشی همچنین دارای دو نوار خاکستری تیره خواهد بود که از بالا به پایین پنل مرکزی به صورت عمودی امتداد دارند. نام تجاری مرسدس (AMG Petronas F1 Team) در گوشه سمت راست بالا با نشان مرسدس بنز حک خواهد شد.

هنوز جزئیاتی از مرسدس F1 فاش نشده است، اما احتمالاً شباهت زیادی به نسخه بازی سری Redmi K50 دارد. این نسخه گیمینگ که Redmi K50 Gaming Edition نام دارد دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD + OLED با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل است. این نمایشگر همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز را ارائه می دهد و با محافظ Gorilla Glass Vectors Protector عرضه می شود.

گوشی مرموز مرسدس F1 حاصل همکاری بنز و شیائومی است.
همچنین از چیپست پرچمدار Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند. این گوشی گیمینگ دارای یک فضای خنک کننده VC به مساحت 4860 متر مربع برای جلوگیری از افزایش دما در هنگام بازی های سنگین است. ادعا می شود که این اولین گوشی هوشمند مجهز به موتور Cyber ​​Engine Ultra Wide Band در جهان است.

درست است، این یک نسخه بازی با گوشی است، اما ویژگی های عکاسی سطح بالایی را نیز ارائه می دهد. در پنل پشتی، سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، سنسور 13 مگاپیکسلی Omni Vision OV13B و لنز 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. پنل جلویی دارای دوربین 20 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدیویی است.

این گوشی احتمالا روی اندروید 12، آخرین نسخه سیستم عامل و رابط کاربری سفارشی MIUI 13 رالی اجرا خواهد شد. این دستگاه همچنین دارای یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما