fastescobanner

(فیلم) خلاصه بازی 2-1 پرسپولیس تراکتورسازی; طیف قابل توجهی از رنگ قرمز

[ad_1]

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. عیسی آل کثیر (10) و سیامک نعمتی (55) برای پرسپولیس و پمان بابایی (24) برای تراکتورسازی گلزنی کردند. مهدی ترابی در دقیقه 66 یک ضربه پنالتی پرسپولیس را از دست داد.

شاگردان گل محمدی با این برد روند خوب خود را حفظ کردند و شاگردان سولدو کرواسی در تراکتور دست از تلاش برنداشتند و مجبور شدند باز هم ببازند.

نیمه اول
7 دقیقه:
پرسپولیس از سمت راست صاحب یک ضربه کرنر شد که می توانست با یک پاس کوتاه به محوطه جریمه ارسال شود اما محمدرضا اخباری روی خط دروازه توپ را مهار کرد.

8 دقیقه: علی نعمتی با اشتباه توپ را به پمان بابئی رساند و پس از ورود به محوطه جریمه قصد داشت از زاویه بسته دروازه این تیم را باز کند که ضربه او به حمید لک رسید و او به بیرون رفت.

10 دقیقه: عیسی آل کثیر روی پاس مهدی ترابی پشت مدافعان تراکتورسازی صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک با محمدرضا اخباری دروازه این تیم را باز کرد.

12 دقیقه: علی شجاعی از پرسپولیس توسط داور مسابقه کارت زرد گرفت و جریمه شد.

17 دقیقه: پمون بابئی در سمت چپ موقعیت گرفت و قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که وارد محوطه جریمه شد که حامد لاک ضربه او را مهار کرد.

24 دقیقه: پاس خوب سامان نریمان جهان در محوطه جریمه یکی از مدافعان پرشمار پرسپولیس را به پمن بابئی داد تا این بازیکن با یک ضربه کناری دروازه پرسپولیس را باز کند.

40 دقیقه: حیدری پیام عبدالله حسینی از تیم تراکتورسازی را با کارت زرد جریمه کرد که به آن اعتراض کرد.

42 دقیقه: تراکتور از راه دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ابوالفضل رزاق پور قصد داشت مستقیم دروازه پرسپولیس را باز کند که حامد لک توپ را به کرنر فرستاد.

44 دقیقه: دفاع پرسپولیس در عمق میانه زمین و در پاسی که حمید لک قصد داشت از دروازه خارج شود رها شد اما ضربه این بازیکن دقیق نبود تا رزکپور را در شرایط خوبی نگه دارد و اوت رفت. . شد.

2 + 45 دقیقه: در تیر دوم وحید امیری با ضربه سر سعی کرد دروازه تراکتور را باز کند که پاسی از سمت راست به دروازه تراکتور رسید اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دیگر
55 دقیقه:
ارسال توپ از سمت چپ به محوطه جریمه تراکتورسازی و در زمین به سیامک نعمتی رسید تا این بازیکن با دست محمدرضا اخباری دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 58: داور علی نجفی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 64: در محوطه جریمه آرش گدری با مهدی ترابی درگیر شد و پس از ناک اوت شدن هافبک پرسپولیس، پیام حیدری اعلام پنالتی کرد. گادری هم کارت زرد و کاظم محمودی به دلیل اعتراض روی نیمکت تراکتورسازی کارت زرد گرفتند.

دقیقه 66: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد که در مرداد ماه به زمین رفت.

دقیقه 68: مهدی شیری از راه دور شلیک کرد که محمدرضا اخباری مانع از آن شد.

دقیقه 71: میلاد سرلک روی پاس مهدی ترابی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که محمدرضا اخباری او را به کرنر فرستاد.

80 دقیقه: حامد لک وقت تلف کرد و توپ اضافه ای را به گوشه تراکتور زد تا داور کارت زرد بگیرد.

دقیقه 83: بهزاد سلامی از تیم تراکتورسازی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 87: فرشاد فرجی دیگر بازیکنی بود که توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 90: توپ رضا دهقانی در محوطه جریمه پرسپولیس با عبور از کنار هم تیمی ها و مدافعان حریف به طرز خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه 90: این بار رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه شوت زد اما ضربه او در اوت از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لاک، سیدجلال حسینی (46 – فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مهدی شیری (69 – مهدی عبدی)، علی شجاعی (46 – سعید آقایی)، کمال کامیابی نیا، میلاد سرالک (78 – رضا اسدی)، سیامک نعمتی، وحید. امیری، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

طراحی تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد مسلمی پور، آرش گدری، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، علی نجفی (70 – بهزاد سلامی)، شاهین سکبی (79 – علی فتحی)، علی دشتی (73 – محمد قنبری)، ابوالفضل رزاق پور (70 – محمد گده). ))، سامان نریمان جهان (73 – رضا دهقانی) و پمان بابایی.

مشت: پیام حیدری

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما