fastescobanner

افشای ویژگی های جدیدترین گوشی تاشوی گوگل

[ad_1]

در رفتن در نوامبر 2021، وب‌سایت 9to5Google اطلاعات مهمی را در مورد تلفن تاشو Pixel آینده به نام Pipit در فایل APK اپلیکیشن Google Camera فاش کرد.

به گزارش فرارو، حالا ظاهرا همین دستگاه در بنچمارک GeekBench معرفی شده است. ظاهر شدن امکانات دستگاه در سایت بنچمارک نشانه خوبی است، زیرا اولاً نشان دهنده ساخت چنین دستگاهی است و ثانیاً نشان می دهد که دستگاه به مرحله ای رسیده است که می توان آن را آزمایش کرد.

لیست بنچمارک GeekBench که دارای گوشی گوگل پیپت است توسط وب سایت MySmartPrice منتشر شده است. بر اساس گزارش ها، گوشی تاشو Pipit از یک چیپست هشت هسته ای با فرکانس پایه 1.80 گیگاهرتز تغذیه می کند. گزارش این منبع اطلاعاتی نشان می دهد که چهار هسته این پردازنده در فرکانس 1.80 گیگاهرتز کار می کنند. برای هسته های دیگر، این نشان می دهد که گوشی دارای دو هسته CPU با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و دو هسته CPU دیگر با سرعت 2.5 گیگاهرتز است. این دستگاه از تراشه گرافیکی Mali G78 نیز بهره می برد.

افشای ویژگی های کلیدی گوشی تاشو Pipit گوگل پیکسل
با توجه به ویژگی های ذکر شده در مورد پردازنده، می توان نتیجه گرفت که گوشی تاشو گوگل پیکسل احتمالا از تراشه گوگل تنسور استفاده خواهد کرد. این تراشه قبلا در گوشی های هوشمند سری پیکسل 6 استفاده می شد. این دستگاه همچنین دارای 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 می باشد. این گوشی تاشو آینده در تست تک هسته ای 4811 امتیاز و در تست چند هسته ای 11349 امتیاز کسب کرد.
بر اساس گزارشی که در ماه نوامبر در وب سایت 9to5Google منتشر شده است، گوشی تاشو گوگل پیپیت دارای سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX363 به عنوان دوربین اصلی خواهد بود. این دوربین با سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 فوق عریض عرضه خواهد شد. دوربین سوم احتمالاً دوربین 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 خواهد بود. تخمین زده می شود که نمایشگر داخلی دستگاه دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سونی IMX3555 باشد.

اطلاعات فاش شده در مورد دوربین های تاشو پیکسل نشان می دهد که این گوشی ممکن است تجربه عکاسی درجه یک مشابه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را نداشته باشد، زیرا دارای دوربین های رده پایین تر است. متأسفانه، جزئیات دیگری در مورد گوشی تاشو Pixel Pipit آینده در حال حاضر در دسترس نیست.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما