fastescobanner

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس

[ad_1]

در رفتنفیلیپس اخیراً تعدادی از محصولات نورپردازی فضای باز و داخلی را روانه بازار کرده است. این محصولات شامل چراغ دیواری Philips Hue Pomegranate، چراغ دیواری Philips Hue Luca، چراغ دیواری رزونانس Philips Hue و چراغ کف پایه مشکی Philips Hue با استیل ضد زنگ می باشد.

به گزارش فرارو، این شرکت ادعا می کند که این چراغ ها می توانند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنند و از برنامه Philips Hue می توان برای افزایش یا کاهش روشنایی آن استفاده کرد. Philips همچنین در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به برنامه Philips Hue است که تا چند ماه دیگر در دسترس خواهد بود.

چراغ دیواری انار رنگ فیلیپس

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

انار هیو فیلیپس از لامپ های رشته ای ساخته شده است. از این چراغ ها می توان در داخل و خارج از منزل استفاده کرد و دکوراسیون جالبی ایجاد کرد. این لامپ به سبک قدیمی فانوس ساخته شده است و نور سفید گرم را با ظرفیت نور کم ارائه می دهد. لامپ ها در یک دیوار تاریک عرضه می شوند. از 8 فوریه در اروپا و از اول مارس در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

چراغ دیواری هوگو لوکا فیلیپس

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

هوگو لوکا طراحی پیچیده تری را با لامپ های دیواری گرد ارائه می دهد که برای باغ ها و بالکن ها ایده آل هستند. این چراغ دیواری نورهایی با رنگ های مختلف ایجاد می کند و با برنامه Philips Hue Bright کنترل می شود تا ویژگی هایی مانند روشنایی نزدیک خانه یا عملکرد خودکار چراغ ها را فراهم کند. لامپ دیواری Philips Hue Luca در ایالات متحده 99.99 دلار قیمت دارد. از اول مارس در رنگ مشکی عرضه خواهد شد.

لامپ دیواری تشدید کننده رنگ فیلیپس

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

لامپ های دیواری تشدید کننده Philips Hue برای دیوارهای بیرونی خانه طراحی شده اند. Resonate دارای طراحی حداقل مستطیلی است و نورهای سفید و رنگارنگ را ارائه می دهد. این چراغ های مستطیل شکل با دو طرح مثلثی زیبا، نورهای رنگارنگی را هم در بالا و هم در پایین دیوار ایجاد می کنند. لامپ دیواری تشدید کننده Philips Hue از اول مارس در ایالات متحده با قیمت 159.99 در دسترس خواهد بود.

بولارد فیلیپس هیو بلک

چراغ های هوشمند جدید فیلیپس // ویرایش

لامپ های زمینی فیلیپس هیو بلک بولارد در یک محفظه فولادی ضد زنگ به ارتفاع 25 سانتی متر قرار گرفته اند که مسیرها را می پوشاند و برای باغبانی ایده آل است. این چراغ ها به کاربران امکان راه رفتن در تاریکی را می دهند و همچنین امکان تنظیم نورها در رنگ های مختلف برای ایجاد فضایی زیبا در باغ یا پیاده رو شما وجود دارد. این چراغ ها دارای فناوری ولتاژ پایین هستند که تنظیم و پخش شدن آنها را آسان می کند. به سادگی کابل پسوند ارائه شده را به دستگاه ولتاژ پایین Philips Hue وصل کنید.

همه چراغ‌های هوشمند فضای باز Philips Hue را می‌توان با Philips Hue، یک کنترل‌کننده از راه دور (فروش جداگانه)، دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و Google Assistant و همچنین حسگرهای مانیتور در فضای باز کنترل کرد. Signify می گوید که برنامه Philips Hue در چند ماه آینده جلوه های جدیدی خواهد داشت، اولین اثر حالت شمع و شومینه است که درخشش ملایم یک شمع یا شومینه طبیعی را تقلید می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما