fastescobanner

آیا پیروزی ذهن بر قلب مفید است؟

[ad_1]

تمرین سوم: داستان زیبایی که ایوان لکویه 42 ساله در آنتورپ نوشت در اینجا متوقف می شود. کرواسی به زودی فصل جدیدی را در شانگهای SIPG چین با قراردادی دو ساله چند میلیون دلاری آغاز خواهد کرد. “این یک انتخاب ذهن در برابر قلب بود.”

آیا او پس از تعطیلات زمستانی به مربیگری آنتورپ ادامه خواهد داد؟ یا قبلاً چین را انتخاب کرده است؟ “همه کسانی که من را می شناسند می دانند که من در مورد این باشگاه چه احساسی دارم. من در اینجا خوشحالم زیرا این یک باشگاه زیبا و بزرگ است. آمدن به اینجا رویای من بود. بنابراین من به دنبال یک چالش جدید نبودم.”

لکو گفت: فوتبال همه چیز است، زندگی من است و فقط خانواده بالاتر از آن است.

بنابراین لکو آخرین بازی خود را به عنوان سرمربی آنتورپ انجام داد و پس از سال جدید به چین خواهد رفت. سه بار در هفته های اخیر، لکو پیشنهاد شانگهای SIPG را رد کرده است.

شانگهای قهرمان 2018 چین تیم بزرگی از چین با حضور اسکار برزیلی (چلسی سابق) و آرناتوک تیم ملی اتریش و تا چند هفته پیش هالک تیم ملی سابق برزیل است. مربی گارسون مانوئل پریرا پرتغالی است که پیش از این با پورتو و المپیاکوس قهرمان شده است اما تاوان سه شکست متوالی در لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داد.

پیش از آن آندره ویچ بوز (مارسی) نیز مربی این تیم بود. او سالانه 12 میلیون یورو درآمد داشت. بنابراین Lecco برای سیب و تخم مرغ به شرق دور نمی رود.

وقتی ده روز پیش شانگهای چهارمین پیشنهاد خود را ارائه کرد، لکو آنتورپ را نیز مطلع کرد. برخلاف انتظار لکو، او پاسخی منطقی به این خبر داشت. واقعیت این است که رابطه بین لکو و مدیر ورزشی تیم لوسیانو دی اونفریودر خوب نبود.

همچنین اگر لکو هفته گذشته مقابل وسلند بورن شکست بخورد، گزینه اخراج می تواند روی میز باشد. همه اینها توضیح می دهد که چرا لکو دنبال قلبش نمی رود، بلکه به صدای مغزش اهمیت می دهد و ترجیح می دهد همین الان پرواز کند تا اینکه بعد از چند سال ناگهان دستش خالی شود.

آنتورپ منتظر نهایی شدن این انتقال است. پل گاسون، رئیس باشگاه نیز می خواهد یک “نام بزرگ” داشته باشد. بنابراین مارک ویلموتس سرمربی بعدی او نخواهد بود.لکو بار دیگر انتخاب اول باشگاه شد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما