fastescobanner

عنابستانی: خطر تامین اجتماعی جدی است

[ad_1]

رئیس کمیته اشتغال و ارتباط شورای امور اجتماعی شورای اسلامی گفت:

گزارش به خانه ملت علی اصغر عنابستانی در رابطه با اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای پرداخت سازمان های تامین اجتماعی در قالب سرمایه گذاری مشترک با نظامیان و جامعه کسب و کار، گفت: در حال حاضر زیرکی کسب و کار کشور شکسته نشده است و توانایی پرداخت برای حقوق افراد تجاری متعلق به خود است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششمد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به این میزان توجه شود که صندوق ارتش و کشور یک صندوق شکسته است. .

دولت دو نوع تامین اجتماعی دارد

وی ادامه داد: اگر دولت با پرداخت 4000 میلیارد تومان برای پرداخت مشترک به سازمان تامین اجتماعی موافقت کند، نوعی سوء استفاده از سوی دولت است. بخشی از این موضوع به این موضوع مربوط می شود که دولت باید این سهم را در ساختار خودپرداختی در نظر بگیرد و سرنوشت نیز به بدهی های جاری مربوط می شود و باید سال به سال بر اساس بیمه بیکاری 3 درصدی در اختیار آنها قرار گیرد. و حق بیمه های مختلف که در قانون آمده است و ارائه مسئولیت اجتماعی پرداخت آنهاست.

بدحایی یک سازمان تامین اجتماعی نیست

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در این بخش از دولت، دولت متصدیان مشاغل سخت و زیان آور را بیمه می کند. ضمن اینکه نمی توانیم شر دولت را در سازمان تامین اجتماعی از بین ببریم.

بی توجهی به بودجه دولت یکی از نقاط ضعف بودجه است

عنابستانی به ضعف بودجه اشاره کرد. یکی از نقاط ضعف خود بودجه در قالب تامین اجتماعی توسط دولت شناسایی شده است.

عضو یازدهم کمیسیون اجتماعی افزود: اگر به دولت به عنوان یک سازمان اجتماعی فکر نکنیم این بیمه گر هم شکست می خورد. نقطه برابری بیمه در ساختار استانداردهای جهانی «یک» است، یعنی در مقابل دو «بیمه‌گر» یک «بیمه‌گر» غیرقابل عبور وجود دارد، ما گناهانی را که این سازمان کوتاهی نکرده است، تأمین می‌کنیم.

رئیس کمیته اشتغال و ارتباط شورای امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بحران بازگشایی در سال های آینده موضوعی جدی خواهد بود. امروز باید با حمایت سازمان های مادی و معنوی به فکر بحران سلامت کشور باشیم.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما